Un conductor begut va recórrer aquest dissabte a la nit nou quilòmetres en sentit contrari a la C-17 a Osona. Diversos usuaris van alertar els Mossos d'Esquadra pels voltants de la mitjanit d'un vehicle que circulava en contra direcció al quilòmetre 83 de la C-17, al límit entre el Ripollès i Osona.
L'infractor va ser interceptat nou quilòmetres més tard per una patrulla al quilòmetre 74, a les Masies de Voltregà, després d'haver-se saltat set sortides. En el vehicle hi viatjaven dues persones i el conductor mostrava signes evidents d'anar borratxo. L'home, un veí de Campdevànol de 52 anys, es va negar a bufar correctament i a passar la prova d'alcoholèmia. Va quedar imputat per tres delictes contra la seguretat del trànsit, negar-se a fer la prova d'alcoholèmia i conducció temerària.
Un conductor begut recorre nou quilòmetres de la C-17 en sentit contrari
L'infractor va ser interceptat a les Masies de Voltregà pels Mossos d'Esquadra i es va negar a fer la prova d'alcoholèmia
ARA A PORTADA
-
Prats de Lluçanès recupera el Cafè Teatre Orient després de més de 20 anys tancat al públic Irene Giménez Vinyet
-
Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts Redacció
-
Un viatge cinematogràfic, cultural i gastronòmic amb el Festival Nits de Cinema Oriental de Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Publicat el 11 d’octubre de 2015 a les 21:35
Et pot interessar
-
Societat Per què Pilarín Bayés encara no s'ha tirat a la piscina aquest estiu?
-
Societat Fotos | El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic inaugura la 22a edició amb un viatge a Hong Kong
-
Societat Restablerta la circulació a l'R3 entre Centelles i Vic després del xoc entre un tren i un camió
-
Societat Sant Miquel de Balenyà preveu construir un pas a nivell amb barreres al punt on s'ha accidentat el camió
-
Societat Incendi en una indústria tèxtil de Santa Eugènia de Berga
-
Societat Arrenca la 22a edició del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic