Un conductor begut va recórrer aquest dissabte a la nit nou quilòmetres en sentit contrari a la C-17 a Osona. Diversos usuaris van alertar els Mossos d'Esquadra pels voltants de la mitjanit d'un vehicle que circulava en contra direcció al quilòmetre 83 de la C-17, al límit entre el Ripollès i Osona.
L'infractor va ser interceptat nou quilòmetres més tard per una patrulla al quilòmetre 74, a les Masies de Voltregà, després d'haver-se saltat set sortides. En el vehicle hi viatjaven dues persones i el conductor mostrava signes evidents d'anar borratxo. L'home, un veí de Campdevànol de 52 anys, es va negar a bufar correctament i a passar la prova d'alcoholèmia. Va quedar imputat per tres delictes contra la seguretat del trànsit, negar-se a fer la prova d'alcoholèmia i conducció temerària.
Un conductor begut recorre nou quilòmetres de la C-17 en sentit contrari
Societat
L'infractor va ser interceptat a les Masies de Voltregà pels Mossos d'Esquadra i es va negar a fer la prova d'alcoholèmia
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’octubre de 2015 a
les 21:35
Et pot interessar
-
Societat
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat
Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló
-
Societat
L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès
-
Societat Nova incidència a l'R3 a causa d'una averia en el sistema de regulació del trànsit ferroviari
