Un conductor begut va recórrer aquest dissabte a la nit nou quilòmetres en sentit contrari a la C-17 a Osona. Diversos usuaris van alertar els Mossos d'Esquadra pels voltants de la mitjanit d'un vehicle que circulava en contra direcció al quilòmetre 83 de la C-17, al límit entre el Ripollès i Osona.
L'infractor va ser interceptat nou quilòmetres més tard per una patrulla al quilòmetre 74, a les Masies de Voltregà, després d'haver-se saltat set sortides. En el vehicle hi viatjaven dues persones i el conductor mostrava signes evidents d'anar borratxo. L'home, un veí de Campdevànol de 52 anys, es va negar a bufar correctament i a passar la prova d'alcoholèmia. Va quedar imputat per tres delictes contra la seguretat del trànsit, negar-se a fer la prova d'alcoholèmia i conducció temerària.
Un conductor begut recorre nou quilòmetres de la C-17 en sentit contrari
L'infractor va ser interceptat a les Masies de Voltregà pels Mossos d'Esquadra i es va negar a fer la prova d'alcoholèmia
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’octubre de 2015 a
les 21:35
Et pot interessar
-
Societat
Un projecte per reduir les emissions de CO2 a Osona, finalista dels premis europeus a l'Energia Sostenible 2026
-
Societat Detenen dos joves per quatre robatoris amb violència a Vic
-
Societat
La dona més gran de Catalunya revela el seu pla preferit: «Fer una cerveseta i fumar-nos unes cigarretes»
-
Societat Els treballadors Pascual a Gurb faran vaga l'11 de maig i exigeixen obrir un procés de negociació
-
Societat
Detenen a Vic dos membres d'un grup criminal que suplantava identitats per adquirir la nacionalitat espanyola
-
Societat Segona denúncia contra el conserge d'una escola de Torelló per un presumpte cas d'abusos a un menor
