La setmana passada, els Mossos d’Esquadra van detenir un conductor a Torelló que gairebé sextuplicava la taxa d’alcohol permesa, amb 1,44 mg d’alcohol per litre d’aire expirat. Ara, la Guàrdia Urbana de Vic n’ha enxampat un altre que anava pel mateix camí.
Els agents vigatans van aturar un vehicle a la carretera de Roda, el passat 30 de juny a la 1 de la matinada. El cotxe mostrava una conducció estranya. Un cop fetes les proves d’alcoholèmia, el conductor, Marco FCC, de 38 anys i veí de Vic, va marcar 1,27 mg per litre, xifra que quintuplica la taxa permesa.
La Guàrdia Urbana va imputar l’afectat per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit.
Un conductor de Vic, enxampat amb una bona turca
L’home, de 38 anys, presentava una taxa d’alcoholèmia que quintuplicava la permesa
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 02 de juliol de 2013 a les 14:59
Et pot interessar
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí