Un ampli desplegament de Mossos d’Esquadra ha sorprès aquest matí, entre les 11 i les 12, els conductors de la C-17, a l’alçada de l’urbanització del Pinós de Seva. L’objectiu dels agents, alertats per un veí, era localitzar tres presumptes lladres, que s’havien colat en un habitatge de la zona.
La batuda ha finalitzat amb la detenció d’un home, que ha estat traslladat a la comissaria de Vic i que demà passarà a disposició judicial. Els altres dos implicats no han estat localitzats, tot i que la policia té les seves dades i la detenció podria ser cosa d’hores.
El detingut portava a sobre les joies que la banda havia robat al domicili. Tots el material sostret s’ha pogut recuperar i s’ha retornat als seus propietaris.
Un detingut en una batuda dels Mossos a la urbanització del Pinós de Seva
Tres homes han entrat en un domicili i s’han emportat joies, que han estat recuperades
ARA A PORTADA
-
Alcaldes i alcaldesses d'Osona reclamen garantir que els exàmens teòrics de conduir es continuïn fent a Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Denuncien un conductor que circulava per la C-17 a Tona amb un gos traient mig cos per la finestra Redacció
-
Protesta d'Osona amb Bici en contra de la prohibició d'anar amb bicicleta en alguns carrers de Vic Redacció
Publicat el
30 de març de 2015 a
les 17:46
Actualitzat el
30 de març de 2015 a les
17:53
Et pot interessar
-
Societat
El Tour de França passarà per Vic el 6 de juliol
-
Societat
Martí Giralt és el nou director general de Girbau
-
Societat
L'Ajuntament de Torelló talla una connexió il·legal d'aigua en un habitatge ocupat del carrer Sant Josep
-
Societat
La CUP proposa al Parlament accions per «revertir» l'estat «deplorable» de l'estació de tren de Manlleu
-
Societat
Investiguen dos robatoris amb intimidació a dues joieries de Vic d'un mateix propietari
-
Societat
CCOO rebutja l'ERO presentat Bekaert Deslee, de Sant Boi de Lluçanès, per acomiadar 43 treballadors
