Els Mossos d’Esquadra van detenir a Vic aquest dilluns, dia 7 de setembre, un ciutadà xinès acusat d’un intent d’estafa. El detingut és un menor, ja que només té 16 anys.
El noi va adreçar-se a un estanc on va intentar fer una compra a l’engròs de tabac, en concret, 20 cartrons per un valor de 1.000 euros. En el moment de fer el pagament, va utilitzar fins a quatre targetes de crèdit. El botiguer va adonar-se que eren falses, perquè el nom del banc que sortia imprès en el paper un cop s’havia passat per la màquina no coincidia amb el nom del banc de la tarja. Tot seguit, va avisar a la policia autonòmica que van presentar-se a l’establiment i va procedir a la seva detenció.
Es dóna la casualitat que el mateix noi ja va intentar estafar el mateix establiment, ara fa un mes. En aquella ocasió, el propietari de l’estanc no va comunicar-ho als Mossos d’Esquadra.
El detingut va passar a la fiscalia de menors. Ha estat deixat en llibertat.
Un menor intenta estafar un estanc
Volia comprar 20 cartrons de tabac en un establiment de Vic utilitzant targetes de crèdit falses.
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de setembre de 2009 a
les 17:18
Et pot interessar
-
Societat
Atrapen un home amb 471 plantes de marihuana a Taradell
-
Societat Arrestat dues vegades amb cocaïna a Vic en menys de dues setmanes
-
Societat La plantilla de Pascual a Gurb tallarà la C-17 aquest diumenge en una nova acció de protesta
-
Societat
Dos detinguts per un intent d’atracament amb arma de foc a una joieria de Roda de Ter
-
Societat
Un centenar de persones reben a Vic les activistes osonenques de la Global Sumud Flotilla
-
Societat
Despleguen a Vic una prova pilot d'aparcament d'alta ocupació per promoure l'ús del vehicle compartit
