Els Mossos d'Esquadra van detenir diumenge el conductor d'un camió que circulava fent esses i amb una taxa d'alcoholèmia d'un 1,13 mg/ litre d'aire expirat, multiplicant per set el nivell màxim autoritzat. En els conductors professionals, només es permeten 0,15 mg de màxim; en els conductors de turismes, en canvi, la taxa pot pujar fins a 0,25 mg.
Els fets van passar a les 8 del vespre a la carretera C-1413B al terme municipal de Centelles, segons han explicat fonts del cos a l'ACN. Després de que agents fessin indicacions al conductor aquest va fer cas omís i va continuar fins que el vehicle va poder ser aturat uns metres més enllà.
El conductor va passar dilluns a disposició judicial i va quedar en llibertat amb càrrecs. El conductor del camió és Dieter Klaus B. de 59 anys i de nacionalitat alemanya.
Un xofer de camió fent esses i amb una turca de campionat
Societat
El conductor, detingut a Centelles, va marcar una taxa d’alcohol set vegades superior a la permesa.
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’abril de 2010 a
les 15:27
Et pot interessar
-
Societat Vic inicia la nova temporada d’«A flor de pell» a les Adoberies per posar en relleu l’herència dels pellaires
-
Societat Mapa: aquests són els refugis climàtics de Vic
-
Societat
Petit incendi a la zona del bosquet de la Canal de Tona
-
Societat
Les «joies ocultes» del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2026
-
Societat
Sense servei a l'R3 per una incidència a l'infraestructura
-
Societat
L'Oficina Tècnica de l'R3 es reuneix amb el Ministeri per fer seguiment del desdoblament de la línia
