Els Mossos d'Esquadra van detenir diumenge el conductor d'un camió que circulava fent esses i amb una taxa d'alcoholèmia d'un 1,13 mg/ litre d'aire expirat, multiplicant per set el nivell màxim autoritzat. En els conductors professionals, només es permeten 0,15 mg de màxim; en els conductors de turismes, en canvi, la taxa pot pujar fins a 0,25 mg.
Els fets van passar a les 8 del vespre a la carretera C-1413B al terme municipal de Centelles, segons han explicat fonts del cos a l'ACN. Després de que agents fessin indicacions al conductor aquest va fer cas omís i va continuar fins que el vehicle va poder ser aturat uns metres més enllà.
El conductor va passar dilluns a disposició judicial i va quedar en llibertat amb càrrecs. El conductor del camió és Dieter Klaus B. de 59 anys i de nacionalitat alemanya.
Un xofer de camió fent esses i amb una turca de campionat
El conductor, detingut a Centelles, va marcar una taxa d’alcohol set vegades superior a la permesa.
ARA A PORTADA
Publicat el
21 d’abril de 2010 a
les 15:27
Et pot interessar
-
Societat
Atrapen un home amb 471 plantes de marihuana a Taradell
-
Societat Arrestat dues vegades amb cocaïna a Vic en menys de dues setmanes
-
Societat La plantilla de Pascual a Gurb tallarà la C-17 aquest diumenge en una nova acció de protesta
-
Societat
Dos detinguts per un intent d’atracament amb arma de foc a una joieria de Roda de Ter
-
Societat
Un centenar de persones reben a Vic les activistes osonenques de la Global Sumud Flotilla
-
Societat
Despleguen a Vic una prova pilot d'aparcament d'alta ocupació per promoure l'ús del vehicle compartit
