Una dona de 53 anys, Maria J.R.S, va resultar ferida de caràcter greu, amb una fractura a la cama i alguns traumatismes, aquest dimarts en precipitar-se per un celobert (d'un segon a un primer pis, uns tres metres), segons informacions facilitades per la Guàrdia Urbana de Vic. La senyora va patir un mareig quan estava fent una mudança i va caure pel pati interior.
El sinistre va tenir lloc al migdia, en un immoble del carrer Ató Bisbe. Al lloc dels fets s’hi van traslladar agents dels Bombers de la Generalitat, Guàrdia Urbana i Mossos d’Esquadra. També dues ambulàncies del SEM, que van traslladar la dona a l’Hospital Universitari de Vic.
Una dona de Vic es trenca la cama en caure per un celobert
Societat
La víctima va patir un mareig quan feia una mudança
ARA A PORTADA
-
Societat «Mantenir-se connectat a la comunitat també és salut, no tot són pastilles» Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Societat El Centre BETA s'incorpora a la xarxa de centres de recerca d'excel·lència de Catalunya Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Vic instal·larà pantalles a les entrades de la ciutat per informar de les places d'aparcament disponibles Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic tanca amb 170.000 assistents Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
23 de juliol de 2014 a
les 11:51
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers extingeixen un incendi forestal a Sant Bartomeu del Grau
-
Societat
La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic omple de ritme i bon ambient la capital d'Osona
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic, on la cultura es dona de la mà amb la reivindicació
-
Societat
El Mercat de Música Viva de Vic reuneix 1.300 professionals acreditats
-
Societat
El Govern vol potenciar les aules d'acollida intensiva per afavorir la integració de l'alumnat nouvingut
-
Societat
L'Ajuntament de Roda de Ter reclama «actuacions concretes» per resoldre la problemàtica del trànsit
