La ciutat de Vic tindrà a partir del proper dijous, dia 16 de setembre, un nou pàrquing públic soterrat a tocar del complex cultural L’Atlàntida. Es tracta d’un equipament de 187 places situat al carrer de Francesc M. Masferrer que donarà servei al teatre però també a tota la ciutat donada la seva proximitat amb el centre.
La presentació als mitjans de comunicació del nou equipament es farà el divendres, dia 10 de setembre  a les 12:00 h amb la presència del director de la Fundació Estudis Musicals, Lluís Vila d’Abadal; i el gerent de l’empresa gestora TAC Osona, Ricard Aceves. El dimecres dia 15 de setembre a les 20:00h hi haurà un berenar popular amb tots els veïns de barri per tal que coneguin el nou aparcament.
L’aparcament soterrat de 4.823,22 m2 de superfície, disposa de dues plantes en les quals hi ha 90 places a la planta -1 i 97 places a la planta -2, sumant un total de 187 places per a vehicles. A la planta -2 també disposa de 8 places per a motocicletes. Les obres van començar el maig de 2009 i van acabar el juny de 2010. S’ha comptat amb un pressupost de 4.051.718,25 €.
							
																					
																Vic estrena un pàrquing soterrat a tocar de l’Atlàntida
Té 187 places i ha costat més de 4 milions d’euros.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de setembre de 2010 a les 19:25
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												Torelló instal·la radars mòbils per regular la velocitat dels vehicles i millorar la seguretat viària Societat
												Torelló instal·la radars mòbils per regular la velocitat dels vehicles i millorar la seguretat viària
- 
												 Societat
												Alpens, Centelles i Santa Eulàlia de Riuprimer, premiats per la seva posta per la transició energètica Societat
												Alpens, Centelles i Santa Eulàlia de Riuprimer, premiats per la seva posta per la transició energètica
- 
												 Societat
												Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026 Societat
												Llum verda a la modificació de les ordenances fiscals de Roda de Ter pel 2026
- 
												 Societat
												El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits Societat
												El ple de Torelló condemna la «instrumentalització» de la problemàtica en seguretat per part d'alguns partits
- 
												 Societat
												La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic Societat
												La UVic-UCC i el Consorci Hospitalari posen en marxa una clínica odontològica oberta al públic
- 
												 Societat
												Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular Societat
												Acció del Gremi de la Pagesia Catalana a Vic per denunciar la «mala gestió» de la crisi de la dermatosi nodular

 
															 
															 
															 
															 
															