La ciutat de Vic tindrà a partir del proper dijous, dia 16 de setembre, un nou pàrquing públic soterrat a tocar del complex cultural L’Atlàntida. Es tracta d’un equipament de 187 places situat al carrer de Francesc M. Masferrer que donarà servei al teatre però també a tota la ciutat donada la seva proximitat amb el centre.
La presentació als mitjans de comunicació del nou equipament es farà el divendres, dia 10 de setembre a les 12:00 h amb la presència del director de la Fundació Estudis Musicals, Lluís Vila d’Abadal; i el gerent de l’empresa gestora TAC Osona, Ricard Aceves. El dimecres dia 15 de setembre a les 20:00h hi haurà un berenar popular amb tots els veïns de barri per tal que coneguin el nou aparcament.
L’aparcament soterrat de 4.823,22 m2 de superfície, disposa de dues plantes en les quals hi ha 90 places a la planta -1 i 97 places a la planta -2, sumant un total de 187 places per a vehicles. A la planta -2 també disposa de 8 places per a motocicletes. Les obres van començar el maig de 2009 i van acabar el juny de 2010. S’ha comptat amb un pressupost de 4.051.718,25 €.
Vic estrena un pàrquing soterrat a tocar de l’Atlàntida
Té 187 places i ha costat més de 4 milions d’euros.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de setembre de 2010 a les 19:25
Et pot interessar
-
Societat Nova convocatòria a Manlleu per adjudicar un habitatge destinat a l'emancipació juvenil
-
Societat Vic impulsa un concurs per fomentar l'ús del català
-
Societat Eviten un possible intent d'ocupació d'un habitatge a Manlleu
-
Societat Estudiants de la UVic afectats pel macrotall de l'R3: «Et fa replantejar si agafar transport públic o privat»
-
Societat Torelló posa en marxa la vigilància de les zones blaves per garantir-ne un ús correcte
-
Societat Torelló instal·la càmeres de seguretat a l'aparcament de la Vitri i el carrer Sant Josep