Aquest diumenge, 20 de setembre, se celebrarà la primera edició de la Cursa de Muntanya Ciutat de Vic - Trofeu Comarca d'Osona. La prova neix de la col•laboració entre la Unió Excursionista Vic i el Club Atlètic Vic.
La cursa, de 21 km, passarà per les dos muntanyes emblemàtiques que hi ha al costat de la ciutat: Sant Sebastià i la Creu de Gurb. El recorregut combina trams de pista forestal, corriol i trams molt curts d’asfalt o paviment.
- Presentació de la cursa
- Més informació, des del web de la Unió Excursionista Vic
Vic estrena una cursa de muntanya
Societat
La prova és fruit de la col•laboració entre la Unió Excursionista Vic i el Club Atlètic Vic.
ARA A PORTADA
-
Societat Manlleu adapta la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa per les previsions de pluja Irene Giménez i Vinyet
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
18 de setembre de 2009 a
les 17:18
Et pot interessar
-
Societat
Les petites coses mal fetes
-
Societat
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Societat
ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027
-
Societat
Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret
-
Societat
Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia
-
Societat
Incendi en una casa del carrer Gran de Calldetenes
