L’Ajuntament de Manlleu i Vic tenen activats els plans respectius d’emergència per fer front a les nevades i a l’onada de fred siberià que ens afectarà a les properes hores.
Pel que fa a Manlleu, els canals utilitzats per informar a la ciutadania seran els webs www.manlleu.cat i www.elter.net i ràdio Manlleu. Per qualsevol incidència es pot contactar amb l’Ajuntament a través del telèfon 93 850 79 11. El consistori aconsella minimitzar l’ús del vehicle i la mobilitat pel territori.
Pel que fa a Vic, l’Ajuntament ha demanat la col•laboració de tots el ciutadans, per tal que contribueixin a treure la neu de les voreres de davant dels seus habitatges, en el cas que aquesta prengui.
El pla d’emergència a la capital d'Osona està activat i hi ha 25 màquines llevaneus preparades. D’altra banda, des de la regidoria de Benestar i Família i coordinats amb Guàrdia Urbana s’ha activat un dispositiu per poder donar una atenció especial a les persones “sense sostre”. En aquest cas, patrulles de Guàrdia Urbana estaran especialment alerta per detectar i recollir persones “sense sostre” i portar-les als diferents punts destinats a donar-los atenció tant pel que fa a l’allotjament com a l’alimentació.
Pel que fa als centres educatius a Vic, la situació és la següent.
- Escola Vic Centre - A partir de les 12h serveis mínims. S'assegura el servei de menjador.
- Escola la Sínia – A partir de la tarda serveis mínims.
- Escola Guillem Mont-rodon – Sant Miquel – A partir de la tarda serveis mínims.
- Escola Andersen – A partir de la tarda serveis mínims.
- Escola Doctor Joaquim Salarich – A partir de la tarda serveis mínims.
- Escola Sentfores – A partir de la tarda serveis mínims.
- L'Estel – A la tarda serveis mínims.
- Sagrat Cor – S’han decretat Serveis Mínims a partir de les 13.00h. Els serveis mínims impliquen l'anul•lació de les activitats extraescolars durant la seva durada.
- Col•legi Escorial – A partir de la tarda serveis mínims.
- Col•legi Pare Coll – A partir de la tarda serveis mínims.
- Col•legi Sant Miquel – A partir de la tarda serveis mínims.
- Institut de Vic - Ha suspès l'activitat lectiva des de les 11.30 del dia d'avui. A la tarda serveis mínims.
- Institut la Plana - El tancament es farà al llarg del matí i no hi haurà serveis de menjador al migdia.
- Institut Jaume Callís - Ha suspès l'activitat lectiva.
Vic i Manlleu activen els respectius plans d'emergència
Societat
Manlleu suspèn totes les classes als centres escolars. A Vic, alguns ofereixen serveis mínims.
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de febrer de 2012 a
les 13:39
Et pot interessar
-
Societat
«Resignació i seguretat» amb el nou bus de Renfe a l'R3
-
Societat
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Societat
Primera victòria com a professional del ciclista tonenc Adrià Pericas
-
Societat
Presó provisional sense fiança pels dos detinguts que van agredir violentament un home a casa seva a Torelló
-
Societat
L'Ajuntament d'Olost recomana no beure ni cuinar amb aigua de l'aixeta per presència de manganès
-
Societat Nova incidència a l'R3 a causa d'una averia en el sistema de regulació del trànsit ferroviari
