Els Mossos d'Esquadra van detenir, el passat dissabte, quatre joves com a responsables d'un delicte de robatori amb violència i intimidació. La Policia va rebre un avís, cap a les quatre de la matinada, que un grup de persones havia robat el telèfon mòbil a un menor d'edat, a la Rambla Catalunya de Tortosa, al barri de Ferreries. Els agents van localitzar un grup de quatre joves que coincidien amb la descripció feta. Un d'ells, quan va veure la Policia, va llençar al terra el telèfon mòbil que havien robat moments abans. Segons va relatar el menor a qui van prendre el mòbil i els seus amics, el grup de quatre joves els havia amenaçat. El jutge ha enviat a la presó a dos dels quatre detinguts.
Els detinguts són tres veïns de Tortosa de 18, 19 i 20 anys, i un veí d'Alfés (Segrià) de 19 anys. El Jutjat d'Instrucció en funcions de guàrdia de Tortosa va decretar l'ingrés a presó per Alfonso R. M. i Said Julio R. R., tots dos veïns de Tortosa.
ARA A PORTADA
Publicat el
31 d’agost de 2011 a
les 14:35
Et pot interessar
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
-
Política
Toc d'atenció a Puigdemont: guanyadors i perdedors de les primàries de Junts a Barcelona
-
Política
És Pedro Sánchez un «fill de puta»?
