En una entrevista digital a la COPE, el dramaturg Albert Boadella, s'esplaia a gust contra el nacionalisme i l'independentisme de Catalunya.Boadella titlla el nacionalisme "d'endogàmic" i vaticina que "li anairan molt malament les coses en tots els sentits".
A més d'insistir en el seu discurs que Catalunya pateix una "epidèmia general", ara ha trobat un nou filó per riure les gràcies de la Brunete mediàtica, la llei antitaurina que s'està tramitant al Parlament. Boadella titlla els toros d'espectacle "moral i didàtic".
Trobada digital d'Albert Boadella COPE
Albert Boadella: «Els nens haurien de veure els toros»
El dramaturg continua la seva croada contra Catalunya.
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de març de 2010 a les 16:44
Et pot interessar
-
Política Elisenda Alamany presenta candidatura per liderar ERC a les municipals del 2027
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador