La presidenta del PP català, Alícia Sánchez-Camacho, ha assegurat aquest dijous que el seu partit exigirà que es compleixi la decisió del Tribunal Constitucional d'anul·lar la prohibició dels toros a Catalunya "com més aviat millor".
Segons ha dit, "avui és un gran dia" per a tots aquells que han defensat la llibertat en tots els àmbits. "És un dia de defensa de la llibertat i, sobretot també per defensar clarament la festa nacional a Catalunya", ha afirmat Camacho.
En aquest sentit ha insistit que quan es van prohibir els toros a Catalunya, el motiu no eren les peticions dels animalistes, sinó "esborrar els símbols nacionals".
Camacho assegura que la decisió del TC sobre els toros defensa «la festa nacional a Catalunya»
Política
La presidenta del PP català diu que el seu partit exigirà que es compleixi la sentència "com més aviat millor"
ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
20 d’octubre de 2016 a
les 13:00
Et pot interessar
-
Política
«Avançar» de bracet d'Aliança
-
Política
Un jutjat de Madrid investiga la compra de l’àtic de luxe del govern d’Ayuso
-
Política
Les cues de palla a Ceuta
-
Política
Deixar el país enrere
-
Política
El Marroc reclama a Espanya el retorn dels menors no acompanyats que hi ha a l'Estat
-
Política
Amplíssima majoria del PP i Vox al Congrés, segons una enquesta de «El Español»
