La presidenta del Partit Popular català, Alícia Sánchez-Camacho, ha assegurat aquest divendres que "les reformes del govern d'Espanya permeten crear cada dia 1.200 llocs de treball davant els 1.500 que destruïa cada dia el PSOE". Des d'un acte a Igualada, la líder popular ha afirmat que la seva formació és "el partit dels treballadors" i que les reformes impulsades des del govern espanyol "han permès canviar la tendència de destrucció d'ocupació a l'actual creació de llocs de treball". Sánchez-Camacho ha remarcat, a través d'un comunicat del partit, que aquest divendres, 1 de maig, "mentre uns es manifesten", altres segueixen "encaparrats a lluitar contra l'atur".
"Mentre CiU i Artur Mas només es preocupen per la independència, el PPC ens preocupem per les persones que busquen feina i no en troben", ha explicat Alícia Sánchez-Camacho. En aquest sentit, la líder popular ha anunciat que presentaran al Parlament "una proposició de llei de reforma del Servei Català d'Ocupació". "No volem que Catalunya quedi fora del camí de la recuperació i per això la nostra primera preocupació és donar oportunitats als catalans", ha afegit Sánchez-Camacho.
La presidenta dels populars catalans ha fet aquestes declaracions des del polígon industrial Les Comes d'Igualada, on ha presentat el candidat Joan Agramunt i la resta de caps de llista de la comarca de l'Anoia a les pròximes eleccions municipals.
Camacho diu les reformes del govern espanyol creen «cada dia 1.200 llocs de treball»
La líder popular assegura que el PP és "el partit dels treballadors"
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de maig de 2015 a les 16:06
Et pot interessar
-
Política PSC i Junts a Barcelona: mateix model de ciutat, cap concessió
-
Política Feijóo encara un congrés plàcid després de silenciar el contrapoder d'Ayuso
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política La família de Guillem Agulló demana a Illa que li retorni el Premi després de relegar-lo
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes