Carlos Herrera titlla Fernàndez de «xulo de platja violent»

Publicat el 12 de novembre de 2013 a les 13:11

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fl__eTnAsiY[/youtube]


El gest amenaçant del diputat de la CUP David Fernàndez a l'expresident de Bankia, Rodrigo Rato, ha enervat bona par del sistema periodístic espanyol. A tall d'exemple, el conductor del programa estrella d'Onda Cero, Carlos Herrera, no ha dubtat en titllar-lo de "xulo de platja violent" i en assegurar que els diputats d'ERC, ICV i la CUP van tenir un "comportament fascistoide" contra Rato.

"Quan et surten tres energúmens, vestits de diputats, de diputat perroflauta, com el tipus aquest d'estètica Batasuna, el tal Daniel [sic] Fernández, amenaçant amb una sabatilla, dient si li té por... Aquesta estètica de xulo de platja violent, que no va allà a fer preguntes, sinó a tenir-hi el seu minut de glòria. Qualsevol cretí té dret al seu minut de glòria. Qualsevol. I aquest tal Daniel [sic] Fernández ahir el va tenir, i va preferir perdre el temps fent-se l'homenet que preguntar a Rato el que li ha de preguntar", ha proclamat Herrera.

Tot seguit, lamentant-se que els diputats d'ERC, ICV i la CUP haguessin titllat l'expresident de Bankia de "lladre, carronyer i gàngster", ha conclòs: "Aquesta pràctica fascistoide demostra que al Parlament català no s'hi pot anar absolutament a fer-hi res."