La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, s'ha mostrat aquest divendres "convençuda" que hi haurà entesa entre Junts pel Sí i la CUP per investir un nou president. "L'acord és el millor que ens pot passar, el desacord és dolent per al país. Tenim moltes ganes de treballar al Parlament i no tenir govern fa que moltes coses no es puguin tirar endavant", ha assenyalat a preguntes dels periodistes en l'acte Justícia pels crims del franquisme, convocat per l'ANC a la presó Model de Barcelona.
Forcadell també ha explicat que "ens agradaria molt" que el debat d'investidura pugui celebrar-se abans de l'arrencada de la campanya electoral del 20-D.
D'altra banda, la presidenta del Parlament ha remarcat que "més molt greu" que l'Estat no condemni els crims del franquisme, coincidint amb el 40è aniversari de la mort del dictador.
Carme Forcadell: «El desacord és dolent per al país»
Política
La presidenta del Parlament, convençuda de l'entesa entre Junts pel Sí i la CUP | "Tenim moltes ganes de treballar i no tenir govern fa que moltes coses no es puguin tirar endavant", assegura
ARA A PORTADA
-
-
-
Política ERC i EH Bildu reeditaran la coalició al Senat en les eleccions del 29-N Neus Climent / Agències
-
Política Colau formalitza l'oferiment a Rufián per «sumar el seu lideratge» al Front Ampli Pau Espí Solé
-
Política El PSOE estudia presentar-se conjuntament amb les esquerres per disputar el Senat al PP Bernat Surroca Albet
Publicat el
20 de novembre de 2015 a
les 19:31
Et pot interessar
-
Política
Els «número 1» del PSOE per Alacant: de lʼastronauta Duque a la possible marcianada Puente
-
Política
La pinça s'ha trencat
-
Política
L'avançament electoral entorpeix part de la resposta al naufragi de les PISA
-
Política
Junts avança en la reconstrucció de l'espai convergent: acord amb el partit de Marta Pascal
-
Política Vox reclama al Suprem que reactivi l'ordre de detenció de Puigdemont
-
Política El jutge del cas Leire descarta per ara investigar el PSOE
