Carlos Carrizosa substituirà Inés Arrimadas com a president del grup parlamentari de Ciutadans, segons han confirmat fonts del partit, després que la fins ara presidenta hagi estat escollida com a diputada del Congrés a les eleccions del 28 d'abril.
Carrizosa exercia fins ara de portaveu de Ciutadans al Parlament, i aquest càrrec l'ocuparà, al seu torn, la diputada i senadora Lorena Roldán. El partit no ha resolt encara, en canvi, qui substituirà José María Espejo-Saavedra, fins ara vicepresident segon de la mesa del Parlament i que, com Arrimadas, també ha estat escollit diputat al Congrés.
Carrizosa substituirà Arrimadas com a president Cs al Parlament
Al seu torn, el fins ara portaveu parlamentari serà substituït en aquest càrrec per Lorena Roldán
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de maig de 2019 a les 19:07
Et pot interessar
-
Política Sánchez anuncia que es presentarà a les pròximes eleccions
-
Política Josep Irla, el president oblidat
-
Política El seguici de la Mercè muta en cursa electoral pel 2027
-
Política Les competències en immigració fan revifar la tensió entre Nogueras i Rufián: «Passeja massa pels carrers de Madrid»
-
Política Begoña Gómez s'enfronta a un possible judici amb jurat popular
-
Política Collboni reforça l'alcaldia per la fragmentació de l'oposició, segons una enquesta d'«El Periódico»