L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, que tanca la llista d'En Comú Podem per Barcelona, ha fet una crida aquest dimarts a "feminitzar les institucions en el sentit més ampli, canviant els valors, les prioritats i els ritmes".
Colau ha participat en l'acte "Fem-ho: per una política feminista" d'En Comú Podem i ha apostat per "desbordar" el Congrés dels Diputats, "transformar-lo i posar-lo al servei de la ciutadania".
Per la seva banda, el candidat d'En Comú Podem, Xavier Domènech, ha lamentat que "la crisi té rostre de dona", però ha assegurat que "la resistència i el lideratge del canvi també".
Colau fa una crida a «feminitzar les institucions» i a «desbordar» el Congrés
Domènech diu que "la crisi té rostre de dona", però "la resistència i el lideratge del canvi també"
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
-
Publicat el
08 de desembre de 2015 a
les 19:18
Et pot interessar
-
Política
El Leviatan devora els seus creadors
-
Política Junts demana que el B1 de català sigui un requisit pel personal dels busos interurbans
-
Política
Junts aposta per Shakira i qüestiona al govern espanyol els «abusos d'Hisenda»
-
Política
Hora de complir
-
Política
Una empresa de l'entorn de Zapatero va pactar una comissió del 3% per la construcció del Hard Rock
-
Política La «prioritat nacional» de Vox només aconsegueix el suport del PP i l'abstenció d'Aliança al Parlament
