Un comerç "sense barreres". Aquest és l'objectiu que ha plantejat aquest divendres el candidat del PSC a l'alcaldia de Barcelona, Jaume Collboni, en un acte de campanya al Centre Cívic Joan Oliver Pere Quart de la capital catalana.
Collboni ha promès que si és alcalde crearà un fons –d’uns 5 milions d’euros- per a l’accessibilitat a comerços i serveis. El candidat també ha criticat la gestió de l’alcaldessa, Ada Colau, en aquesta qüestió, en considerar que “no s’ha avançat gens”.
En aquest sentit, l'alcaldable socialista demana que tothom visqui a la ciutat amb les mateixes condicions, i ha retret a Colau no haver assolit aquest objectiu. “Hi ha hagut molta realitat i poca realitat, molta proclama i poca transformació, molt bona voluntat, però no efectivitat”, ha assegurat.
En matèria d'accessibilitat el PSC també es planteja recuperar el sistema ‘porta a porta’ amb els taxis, perquè en puguin sol·licitar les persones amb mobilitat reduïda. En aquest sentit, volen doblar fins a arribar a 150 llicències per garantir aquest servei.
Crítiques al Govern
Collboni també ha tingut temps per criticar la gestió de JxCat i ERC al Govern, on assegura que han fet "massa política i poques polítiques".
El candidat ha criticat que els dos partits hagin "parlat molt de procés i d’estats imaginaris que es volen construir i ha qualificat de "vodevil impresentable" les discrepàncies públiques entre els dos socis de govern sobre la necessitat de regular o no per llei els preus de lloguer, després que el departament de Justícia hagi anunciat un decret llei per posar-la en pràctica.
Collboni vol destinar 5 milions a fer accessible el petit comerç
El candidat del PSC a l'alcaldia de Barcelona, Jaume Collboni, ha culpat ERC i JxCat d’haver fet “massa política i poques polítiques” al Govern
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de maig de 2019 a les 19:57
Et pot interessar
-
Política Un diputat del PP, a un company de Compromís integrant de la Flotilla: «Que grassonet has sortit d'Auschwitz»
-
Política Junts referma la llunyania amb el PSC a Barcelona amb el «no» al pressupost de Collboni
-
Política ERC torna a l'època prèvia a Gabriel Rufián a Santa Coloma de Gramenet
-
Política ERC demana al govern espanyol un acte de «desgreuge polític» cap a Companys
-
Política Illa es veurà amb el rei Carles III a Londres en un acte sobre el canvi climàtic
-
Política Illa demana a l'Estat «garantir la diversitat» amb motiu de Companys