El president de l'Entitat Municipal Descentralitzada (EMD) de Bellaterra, Ramon Andreu, ha reclamat a Vodafone que tregui les antenes instal·lades al campanar de la Parròquia de la Santa Creu. Per això, ja li ha ofert uns terrenys gratuïts als afores del casc urbà.
L'EMD considera que l'alçada d'aquests terrenys i la major distància amb els habitatges pot millorar la cobertura al poble i reduir la potència d'irradiació. Ramon Andreu ha demanat als veïns que abans de contractar serveis de telefonia mòbil s'informin i valorin quines són les companyies més conflictives i menys respectuoses amb l'impacte de les seves antenes sobre la població.
L'entitat també posa a la disposició dels veïns un servei gratuït de mesura dels camps electromagnètics als seus habitatges. Ramon Andreu ha admès que les antenes instal·lades al campanar de Bellaterra són legals, però prioritza la seva ubicació fora de la trama urbana. Les antenes s'han instal·lat a la Parròquia arran de l'acord entre Vodafone i el Bisbat de Terrassa. Ramon Andreu, però, ha recordat que, a diferència d'altres pobles, el campanar és més baix que moltes de les cases pròximes.
Conflicte per unes antenes radiofòniques en un campanar de Bellaterra
Una entitat demana a Vodafone que les retiri i ofereix un terreny alternatiu
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de maig de 2016 a
les 18:43
Et pot interessar
-
Política
ERC: «operació remuntada» a l'espera dels acords i el desgast d'Illa
-
Política Junts veu una «falta de respecte» que el Govern els citi «12 dies després» dels crims del cap de setmana
-
Política Espadaler revela que Illa farà una «recepció oficial» al Papa, però no concreta on
-
Política
La filla de Pasqual Maragall denuncia que s'han intentat aprofitar de la malaltia del pare
-
Política
Un bitxo (i un record) al creuer
-
Política
Ábalos reitera que la seva causa estava «predeterminada» i el tribunal deixa el judici vist per sentència
