El líder de Ciutadans (C's), Albert Rivera, ha enviat una carta al ministre espanyol d'Educació, José Ignacio Wert, demanant-li empara en la seva lluita per canviar el sistema lingüístic a l'escola catalana. Aprofitant l'inici de curs escolar a Catalunya, Rivera ha enviat aquesta missiva per reclamar a Wert que acabi amb la immersió lingüística i que implanti el sistema "trilingüe" que Ciutadans propugna, amb català, castellà i anglès en igualtat de condicions. Així ho ha explicat el diputat de C's Carlos Carrizosa, que ha assegurat que amb la carta tenen la intenció de fer que el govern espanyol prengui "consciència" de la situació lingüística a l'escola catalana.
El diputat de Ciutadans ha fet públic que el partit ha enviat aquesta carta, signada per Albert Rivera, perquè per la formació és una "reacció a la posició numantina nacionalista excloent del Govern, que no acata la sentències i no vol tampoc implantar models educatius nous". "Aquesta és una escola adoctrinadora on la Generalitat se sent molt còmoda perquè perpetua la ideologia que el Govern vol que sigui ideologia única", ha sentenciat Carrizosa.
A més, el diputat ha explicat que a la carta de Rivera li demanen a Wert una reunió per poder "exposar-li les propostes de C's i quina és la nostra posició". Carrizosa ha assegurat, també, que aprofitant la missiva, Rivera reclama a Wert canvis en la LOMCE per adaptar-la als plantejaments de C's.
ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 12 de setembre de 2013 a les 10:41
Et pot interessar
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador
-
Política Puigdemont demana al TC que suspengui l'ordre de detenció de Llarena
-
Política Tercer expedient del dia: Brussel·les avisa Espanya per no actualitzar la llei contra el blanqueig i la reducció de l'IVA
-
Política Laia Estrada estripa una foto de Felip VI al Parlament
-
Política El Parlament vol que els professionals sanitaris tinguin el B2 de català al cap d'un any de treballar