La ministra de Defensa, Margarita Robles, ha ordenat la paralització d'una venda de 400 bombes de precisió a l'Aràbia Saudita que s'haurien utilitzat per atacar el Iemen, segons ha avançat la Cadena SER i ha confirmat l'ACN.
El Ministeri haurà de fer marxa enrere en una venda ja compromesa i pagada, cosa que comportarà anul·lar el contracte subscrit entre ambdues parts i retornar els 9,2 milions d'euros que la monarquia saudita ha pagat pel material bèl·lic.
El contracte es va signar l'any 2015, en l'època de l'aleshores ministre de Defensa Pedro Morenés, i les bombes són en una base militar de l'Aragó.
Defensa atura la venda de 400 bombes a l'Aràbia Saudita per atacar el Iemen
La ministra de Defensa, Margarita Robles, anul·larà el contracte subscrit amb l'exministre Morenés i tornarà els 9,2 milions d'euros del material
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de setembre de 2018 a les 19:36
Et pot interessar
-
Política Detinguts dos menors acusats de filtrar a internet dades sensibles de Pedro Sánchez i dos ministres
-
Política Derrota d'Illa al Parlament: l'oposició tomba la mesura estrella dels 200.000 pisos
-
Política El PSC valida l'acord Puigdemont-Sánchez però descarta un referèndum d'autodeterminació
-
Política Collboni arrenca el pols del pressupost 2026 amb uns comptes rècord i l'escepticisme de l'oposició
-
Política «Que vagin a avortar a una altra banda»: Ayuso es nega a fer el registre de metges objectors
-
Política El PSC votarà en contra de negociar el referèndum d'autodeterminació que demanava Junts