El cas Antifrau, les converses entre el ministre Fernández Díaz i el director de l'Oficina Antifrau on conspiren per fabricar escàndols contra ERC i CDC, ha sacsejat una campanya fins ara ben plana. L'exclusiva de Público ha enganxat els partits celebrant els principals actes del dia però, com no podia ser d'altra manera, les seves reaccions han eclipsat els missatges que avui volien emetre.
La reacció contra l'actuació del ministre espanyol en funcions ha estat pràcticament unànime. Només l'interessat, que avui tenia un acte a Sant Cugat, s'ha defensat assegurant que és una “ofensa” que se l'acusi de conspirar. Fins i tot C's ha retret l'actuació de Fernández Díaz. “Seria gravíssim que un Ministeri de l'Interior es dediqués a construir proves per perjudicar un partit polític”, ha assegurat el mateix Albert Rivera des de Madrid.
Molt més contundents s'han mostrat partits com ERC, CDC, En Comú Podem, PSC i la CUP que han reclamat la dimissió del ministre en funcions. En el cas dels partits independentistes, a més, han reclamat el cessament del director de l'Oficina Antifrau, Daniel de Alfonso, i la seva compareixença al Parlament. Precisament la mesa es reunirà aquest dimecres per “estudiar quines mesures adoptar” davant d'un càrrec nomenat per la cambra catalana a proposta del president.
El cas Antifrau sacseja la campanya del 26-J
Tots els partits, excepte el PP, carreguen contra el ministre Fernández Díaz | ERC, CDC, En Comú Podem, PSC i la CUP en demanen la dimissió | Els partits independentistes també reclamen el cessament del director de l'Oficina Antifrau
Ara a portada
Publicat el 21 de juny de 2016 a les 19:42
Et pot interessar
-
Política La Fiscalia Superior de Catalunya diu que ha actuat «raonablement ràpid» en les peticions d'amnistia a independentistes
-
Política Foment carrega contra Illa per pactar amb la CUP un «atemptat» contra la propietat privada
-
Política La defensa de la llengua es fa un lloc per Sant Jordi
-
Política Centenars de persones es manifesten al centre de Barcelona en defensa del català: «La nostra llengua no es toca»