Lourdes Ciuró, diputada del PDECat al Congrés, serà l'encarregada de liderar la formació a Sabadell en les eleccions municipals del 2019. Així ho ha decidit la militància a través de primàries. Ciuró agafa el relleu de Carles Rossinyol, que l'any 2015 va quedar en cinquena posició al consistori, governat en aquests moments per la CUP.
Ciuró va irrompre a les llistes al Congrés dels Diputats l'any 2011, quan Josep A. Duran i Lleida, sota les sigles de CiU, va aconseguir dur la federació a la victòria per primera vegada en unes eleccions espanyoles a Catalunya. Va repetir l'any 2015, amb Francesc Homs com a cap de files de Democràcia i Llibertat, i a cap d'uns mesos va tornar a ser escollida en la repetició dels comicis sota les sigles de Convergència.
El PDECat escull Lourdes Ciuró com a candidata per Sabadell a les municipals
La diputada al Congrés substitueix Carles Rossinyol, que l'any 2015 va quedar en cinquena posició com a cap de cartell de CiU
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de febrer de 2018 a les 20:50
Et pot interessar
-
Política L'ANC critica que Illa «no ha complert» cap dels compromisos durant el primer any de mandat: «Només ven fum»
-
Política Puigdemont, un any després del retorn efímer: «Calia posar en evidència una anomalia democràtica greu»
-
Política ERC defensa «ordenar» el turisme a Barcelona: «No el pot gestionar un club d'hotelers»
-
Política Rajoy demana «no exagerar» amb el cas Montoro
-
Política El PP critica que Illa no tingui pressupostos i imiti «discursos independentistes»
-
Política Barcelona investigarà centenars d'empreses de pisos turístics a la cerca d'impostos pendents