
La presidenta del PPC, aquest dilluns en roda de premsa Foto: ACN
Sánchez-Camacho creu que després que la política catalana hagi estat "segrestada" els darrers mesos pel procés sobiranista i la convocatòria del 9-N, ha arribat l'hora de les "campanyes propositives" i d'iniciar "una nova etapa". En aquest sentit, ha anunciat la nova estratègia dels populars catalans per tal de fer front, ha dit, "al màrqueting polític" i al "victimisme" del president de la Generalitat, Artur Mas, i del seu govern. La campanya també té per objectiu "traslladar serenitat" i "refermar" l'acció de govern de Mariano Rajoy i les mesures plantejades pel PPC.
Aquest mateix dilluns els populars catalans enceten amb una trobada d'alcaldes aquest nou marc comunicatiu d'abast territorial, que vol tenir una forta presència a l'àrea metropolitana de Barcelona. Al llarg d'aquesta setmana hi haurà altres actes presencials arreu de Catalunya i que estaran encapçalats per la pròpia dirigent popular, que ha reconegut que la campanya és fruit de l'"autocrítica". "Sempre hem dit que hem de millorar la nostra comunicació i el nostre missatge", ha reconegut.