El president d'Esquerra, Oriol Junqueras, diu que el recurs contra la Llei catalana d'Acció Exterior no li sorprèn, perquè és l'actitud habitual de l'Estat espanyol. "Mentre Catalunya no sigui un estat independent", diu Junqueras, aquest tipus de fets "seguiran passant".
Segons el líder d'ERC, Catalunya "ha d'aprendre la lliçó" i emprendre el camí cap a la independència si es vol que l’estat espanyol "deixi de perjudicar els interessos del país. Junqueras ha proclamat oficialment aquest dissabte el candidat d'Esquerra a la Seu d'Urgell, Francesc Viaplana, en un acte a l'espai Sant Domènec davant un auditori de més de 250 persones.
Junqueras ha defensat la honestedat dels polítics d'Esquerra, un dels pocs partits, ha dit, que no està tacat de corrupció: "la millor prova es que Esquerra no té cap cas de corrupció, cap càrrec condemnat per alguna cosa mal feta en l'exercici del seu càrrec".
El recurs contra la Llei d'Exteriors del govern espanyol no sorprèn Junqueras
"Mentre Catalunya no sigui un estat independent", diu, aquest tipus de fets "seguiran passant"
ARA A PORTADA
-
-
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol Redacció
-
L'UCO escorcolla organismes vinculats a Hisenda i Transició Ecològica pel cas de Leire Díez Redacció
-
-
Es pot escapar un virus del laboratori? L'IRTA-CReSA nega que les obres ho hagin facilitat Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 07 de març de 2015 a les 18:47
Et pot interessar
-
Política
El desacord entre el PP i Vox pels pressupostos envia l'Aragó a eleccions anticipades
-
Política
La jutgessa de la dana cita Feijóo com a testimoni per les converses amb Mazón
-
Política
Junts insta ERC a aprofitar la «debilitat» de Sánchez per forçar-lo a fer concessions amb Catalunya
-
Política
La dimissió d'un membre de la direcció per denúncies d'assetjament agreuja la crisi al PSOE
-
Política
L'Ajuntament de Palma declararà Pedro Sánchez persona non grata
-
Política
Trucades en català i fi a l'«spam»: llum verda a la nova llei d'atenció al client
