Mentre tot fa pensar que els pensionistes catalans, sense distinció per ingressos, hauran de pagar un euro per recepta mèdica a d'altres comunitats de l'Estat es pagarà a les rendes baixes l'abonament a internet. La Xunta de Galicia va anunciar aquest dimarts un nou programa per tal de subvencionar més de 3.000 llars de poc recursos a fi i efecte que es puguin connectar a Internet durant el 2012.
El projecte inclou el pagament d'una única subvenció del 40% de la tarifa mensual de connexió durant onze mesos, amb un màxim de 180 euros. Per tot el 2012 la Secretaria general de Modernització i Innovació Tecnològica de la Xunta preveu una despesa de 570.000 euros.
Els gallecs, amb internet subvencionat
Política
La Xunta destina 570.000 a pagar el 40% de la tarifa mensual a 3.000 famílies
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de desembre de 2011 a
les 23:12
Et pot interessar
-
Política
Aliança Catalana seria segona força per darrere d'un PSC a la baixa, segons «El Periódico»
-
Política
Aliança amplia la pesca a l'entorn de Junts per consolidar l'expansió municipal
-
Política
La Roja i la «prioridad nacional»
-
Política
Sánchez afirma que la nit «ha estat positiva» en els incendis d'Àvila i Madrid però «queden hores complexes»
-
Política Illa veu «benvinguda» la proposta d'assumir l'execució d'obres a l'AP-7 però vol un debat «serè»: «N'hi ha d'haver més»
-
Política Collboni situa el repte «d'esclafar»l'extrema dreta a les municipals: «La batalla política serà aquesta»
