Mentre tot fa pensar que els pensionistes catalans, sense distinció per ingressos, hauran de pagar un euro per recepta mèdica a d'altres comunitats de l'Estat es pagarà a les rendes baixes l'abonament a internet. La Xunta de Galicia va anunciar aquest dimarts un nou programa per tal de subvencionar més de 3.000 llars de poc recursos a fi i efecte que es puguin connectar a Internet durant el 2012.
El projecte inclou el pagament d'una única subvenció del 40% de la tarifa mensual de connexió durant onze mesos, amb un màxim de 180 euros. Per tot el 2012 la Secretaria general de Modernització i Innovació Tecnològica de la Xunta preveu una despesa de 570.000 euros.
Els gallecs, amb internet subvencionat
Política
La Xunta destina 570.000 a pagar el 40% de la tarifa mensual a 3.000 famílies
ARA A PORTADA
-
Política Les municipals es viuen millor des de la Moncloa? Les opcions de Sánchez amb el calendari electoral Bernat Surroca Albet
-
Societat L'incendi a la Catalunya Nord continua descontrolat: dos ferits molt greus i 10.000 desallotjats Redacció
-
Terra El temps del dilluns 6 de juliol: la calor extrema manté quasi tot Catalunya en alerta Redacció
Publicat el
20 de desembre de 2011 a
les 23:12
Et pot interessar
-
Política
«Illa té pressupostos; a partir d'ara, anirem llei a llei»
-
Política
Catalunya i el canvi de cicle espanyol
-
Política
El PP s'aficiona als «walk of shame» al Senat
-
Política
La història no explicada del naixement del PDECat
-
Política La corrupció castiga el PSOE i l'ascens de Vox dispara la dreta gairebé als 200 escons, segons «La Vanguardia»
-
Política
El sector educatiu avala endarrerir l'exigència del C2 de català als nous docents
