La carta que ha fet arribar la delegada del govern espanyol, Llanos de Luna, als secretaris dels ajuntaments per recordar que el 9-N està suspès tindrà resposta. Segons ha pogut saber Nació Digital, la sectorial de l'ANC de Secretaris, Tresorers i Interventors Municipals està enllestint una carta de rèplica amb la que recorden que compleixen ordres dels alcaldes.
Aquests funcionaris admeten que tenen caràcter d'habilitació “nacional”, és a dir, per a tot l'Estat, també insisteixen que el conducte reglamentari i la llei els sotmeten a la direcció de l'alcalde de cada consistori. Per tant, interpreten que la delegada del govern s'hauria excedit en les seves funcions, donant per fet que l'autoritat de l'Estat està per sobre dels consistoris i les dels alcaldes.
ARA A PORTADA
Publicat el
08 d’octubre de 2014 a
les 22:10
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
