El Parlament focalitza bona part de la tensió política. Però sovint, l’alt voltatge dels seus debats deixa al marge aspectes també importants de la vida quotidiana. Entre ells, les condicions de treball a la planta noble de la cambra, que no té un sistema de climatització. Així, a l’escalf de l’alta política, entre corredisses dels grups, proposicions de llei i esmenes a la totalitat que van i vénen, sembla que ningú pensa en la feina dels uixers, obligats a treballar tothora amb uniforme.
Bé, algú sí. Algun diputat, o més exactament, una diputada, ha pensat en els treballadors i ha fet avinent al govern de la cambra la necessitat de refrescar, ni que sigui una mica, la vida dels uixers. Dit i fet. El departament de recursos humans del Parlament ha emès una ordre per la qual es permet, durant els mesos de juliol, agost i setembre que els uixers puguin dur l’uniforme sense americana. Això sí, “llevat dels dies de ple, de reunions de comissió o activitats parlamentàries”. Segur que els uixers agrairan, enmig de l’alta temperatura política, un bri d’aire fresc.
Els uixers del Parlament podran anar sense americana a l'estiu
La planta noble de l’edifici no disposa de sistema de climatització | Una diputada va "intercedir" en favor dels treballadors de la cambra
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juliol de 2016 a les 17:00
Et pot interessar
-
Política Illa garanteix que parlarà en català a la conferència de presidents malgrat les amenaces d'Ayuso
-
Política La Nit Irla premia la tasca per la pau i pel català davant la «banalitat del mal»
-
Política La Sindicatura de Comptes s'enfronta als exalts càrrecs que critiquen l'informe sobre la DGAIA : «Son fets objectius»
-
Política El Parlament constitueix la comissió d'investigació del cas Pegasus, que presidirà la CUP
-
Política El Parlament demana al Govern d'Illa «contundència» per frenar l'opa del BBVA al Sabadell
-
Política Ayuso encén la conferència de presidents i amenaça de marxar si es parla en català