ERC Sabadell ha recuperat la proposta, ja manifestada en el mandat anterior mentre formaven part de l’equip municipal, de dedicar una plaça o un carrer a Muriel Casals, coincidint amb el quatre aniversari de la seva mort. El portaveu de la formació, Gabriel Fernàndez, ha presentat una moció aquest divendres perquè es debati a la Junta de Portaveus, que es reunirà el 27 de febrer.
Fernàndez ha afirmat que "és l’hora que els sabadellencs en reconeguem la seva figura" i ha ressaltat el personatge de Casals com un "referent inqüestionable i transversal del moviment polític i social català de reivindicació de drets i llibertats nacionals".
Els republicans van demanar que l'actual plaça de les Dones del Tèxtil, l'antiga plaça Alcalde Marcet, es bategés amb el nom de l'expresidenta d'Òmnium Cultural.
ERC recupera la proposta de dedicar un carrer a Muriel Casals a Sabadell
Política
El portaveu de la formació al municipi registra una moció perquè s'aprovi a la junta de portaveus
ARA A PORTADA
-
Societat Esperant miracles: de Gaudí a Llull, els catalans que fan cua per ser sants Pep Martí i Vallverdú
-
Societat Tres preguntes estancades a Ceuta, vint dies després de l'esclat de la crisi migratòria David Cobo
-
Boscos Josep Antoni Mur, inspector en cap dels Agents Rurals: «Augmentar penes pels incendis intencionats no tindria cap efecte» Arnau Urgell i Vidal | Carlos Albaladejo
-
Publicat el
14 de febrer de 2020 a
les 19:55
Et pot interessar
-
Política
L'UCE evoca Muriel Casals per recuperar la unitat: «L'independentisme era guapo»
-
Política El Govern agilitza l'atenció ciutadana per «apropar» els serveis públics
-
Política
Junts torna a reclamar les competències d’immigració: «Quan a Ceuta s’esternuda, Catalunya es constipa»
-
Política
Dos anys de president Illa
-
Política
El govern espanyol reforça l'acollida de migrants i evita el xoc amb el govern de Ceuta
-
Política
El president de Ceuta llança un ultimàtum a Pedro Sánchez per la crisi migratòria
