ERC recupera la proposta de dedicar un carrer a Muriel Casals a Sabadell

El portaveu de la formació al municipi registra una moció perquè s'aprovi a la junta de portaveus

Publicat el 14 de febrer de 2020 a les 19:55
ERC Sabadell ha recuperat la proposta, ja manifestada en el mandat anterior mentre formaven part de l’equip municipal, de dedicar una plaça o un carrer a Muriel Casals, coincidint amb el quatre aniversari de la seva mort. El portaveu de la formació, Gabriel Fernàndez, ha presentat una moció aquest divendres perquè es debati a la Junta de Portaveus, que es reunirà el 27 de febrer.

Fernàndez ha afirmat que "és l’hora que els sabadellencs en reconeguem la seva figura" i ha ressaltat el personatge de Casals com un "referent inqüestionable i transversal del moviment polític i social català de reivindicació de drets i llibertats nacionals".

Els republicans van demanar que l'actual plaça de les Dones del Tèxtil, l'antiga plaça Alcalde Marcet, es bategés amb el nom de l'expresidenta d'Òmnium Cultural.