ERC Sabadell ha recuperat la proposta, ja manifestada en el mandat anterior mentre formaven part de l’equip municipal, de dedicar una plaça o un carrer a Muriel Casals, coincidint amb el quatre aniversari de la seva mort. El portaveu de la formació, Gabriel Fernàndez, ha presentat una moció aquest divendres perquè es debati a la Junta de Portaveus, que es reunirà el 27 de febrer.
Fernàndez ha afirmat que "és l’hora que els sabadellencs en reconeguem la seva figura" i ha ressaltat el personatge de Casals com un "referent inqüestionable i transversal del moviment polític i social català de reivindicació de drets i llibertats nacionals".
Els republicans van demanar que l'actual plaça de les Dones del Tèxtil, l'antiga plaça Alcalde Marcet, es bategés amb el nom de l'expresidenta d'Òmnium Cultural.
ERC recupera la proposta de dedicar un carrer a Muriel Casals a Sabadell
El portaveu de la formació al municipi registra una moció perquè s'aprovi a la junta de portaveus
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de febrer de 2020 a
les 19:55
Et pot interessar
-
Política
L'independentisme apunta als jutges i pressiona el Govern pel català a l'escola
-
Política
El Govern assegura que el català «continua sent vehicular» malgrat el TSJC
-
Política
Mor Montserrat Puigdemont, pianista i tia de Carles Puigdemont
-
Política
Les veritats alternatives de Feijóo amb Junts
-
Política
La CUP mantindrà l'alcaldia de Berga?
-
Política
Les 18 cadires buides al secretariat de l'ANC, mirall del desencís independentista
