Un artefacte ha esclatat aquest dilluns a la matinada a la seu del Partit Popular de la localitat d'Ordes, a la província de La Corunya. L'explosió s'ha produït al voltant de les cinc de la matinada a la planta baixa on hi ha l'oficina del PP, situada al carrer Campeiras de la localitat.
La deflagració ha provocat importants destrosses materials a la mateixa seu i als edificis més propers, però no ha fet cap ferit. La Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de la investigació per poder esclarir l'autoria dels fets.
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juny de 2011 a les 09:20
Et pot interessar
-
Política Elisenda Alamany presenta candidatura per liderar ERC a les municipals del 2027
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador