El president del PP, Alberto Núñez Feijóo, continua amb l'estratègia d'oposició frontal a la llei d'amnistia i ha promès lluita "als carrers, als ajuntaments i a les institucions" en un acte multitudinari a València aquest diumenge on s'han sentit proclames de "Pedro Sánchez a presó". "No ens quedarem quiets i no ens faran callar, això és un disbarat democràtic", ha dit.
En aquest sentit, Feijóo ha assegurat que el seu partit "defensarà Espanya" i no en deixarà passar ni una, "des del Senat, des del Congrés i en totes les instàncies judicials". Tanmateix, ha denunciat que és la vegada en 45 anys de Constitució que "és més necessari defensar la democràcia", immersa, a parer seu, en un moment de regressió de drets i llibertats.
"Per un grapat de vots, ningú ens arrabassarà els nostres drets, la nostra igualtat i la nostra dignitat", ha exclamat dirigint-se directament a la militància i als líders socialistes. També interpel·lant-los, ha preguntat si "en aquesta fugida cap endavant, no hi ha cap socialista que no depengui de la nòmina i digui que ja n'hi ha prou?".
[noticiadiari]2/264798[/noticiadiari]
El to del discurs de Feijóo ha estat especialment dur aquest diumenge, quan ha acusat Sánchez d'usurpar la història del PSOE i ha cridat els socialistes a demostrar el seu rebuig al tarannà del secretari general "amb fets i no només amb paraules". "Espanya seguirà i el PSOE quedarà en no res", ha acabat reblant.
[noticiadiari]2/264764[/noticiadiari]
El líder popular ha denunciat també que les promeses de Sánchez "no valen res, com els seus principis i les seves excuses". "Ja res és creïble", ha acabat. Pel que fa als futurs efectes de la llei d'amnistia, Feijóo ha negat que permeti cap reconciliació perquè "no hi ha cap penediment i s'exigeix que demanem perdó els que complim la llei".
Feijóo declara la guerra contra l'amnistia en un acte amb crits de «Pedro Sánchez a presó»
Política
El líder del PP titlla la mesura de gràcia com "un disbarat democràtic" i promet lluita "als carrers, als ajuntaments i a les institucions"
- Alberto Núñez Feijóo i la cúpula valenciana del PP durant l'acte d'aquest diumenge -
- Rober Solsona / Europa Press
ARA A PORTADA
-
-
Política El govern espanyol apuja el to contra el Marroc i demana que investigui la crisi a Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política La Fiscalia Anticorrupció investiga irregularitats en ajuts de la DGAIA per a joves extutelats Marc Orts i Cussó
-
Societat El camí cap a la simplificació de 210 tràmits: cinc gestions que ja són més senzilles Lluís Girona Boffi
-
Política Junts s'incorpora al Partit Demòcrata Europeu per reconnectar amb la família liberal Lluís Girona Boffi
Publicat el
05 de novembre de 2023 a
les 13:58
Et pot interessar
-
Política
Eusebi Campdepadrós, exsecretari de la mesa del Parlament, deixa Junts després de ser amnistiat
-
Política
Von der Leyen defensa «enfortir» les fronteres en els punts crítics després de la crisi de Ceuta
-
Política
L'Audiència Nacional vol saber si l'entrada de migrants a Ceuta va ser una «acció concertada»
-
Política
Malestar al govern espanyol per la reacció europea a la crisi de Ceuta: «No han estat a l'altura»
-
Política
Les famílies, dic de contenció davant dels embats del PP i Vox a la llengua als Països Catalans
-
Política
Operació per blindar la pluralitat del Congrés abans de la tempesta ultra
