El ministre de l'Interior, Jorge Fernández Díaz, ha aprofitat la seva compareixença al Congrés per la reunió amb Rodrigo Rato per retreure a Convergència Democràtica de Catalunya el procés independentista.
Ha estat en resposta a la intervenció del diputat, Feliu Guillaumes, quan el ministre li ha demanat que sigui més moderat alhora de titllar la trobada de barbaritat: "Estan al grup grup parlamentari que està i amb tot el que està fent a Catalunya, podria ser vostè més prudent i respectar la llei i l'estat de dret".
"Donar lliçons de respecte a la llei o de lluita contra la corrupció des del seu grup sona a broma pesada", ha assenyalat, i ha acabat demanat al diputat de Convergència que "demani als seus coreligionaris que tornin al sentit comú, al respecte de l'estat democràtic i de dret i a la separació de poders".
Fernández Díaz aprofita la compareixença per retreure el procés a CDC i per demanar que «tornin al sentit comú»
El ministre de l'Interior ha donat explicacions al Congrés sobre la seva trobada amb Rodrigo Rato
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’agost de 2015 a les 13:31
Et pot interessar
-
Política
Petició inesperada de Javier Cercas a Pedro Sánchez: «Desclassifiqui tot el que hi hagi del 23-F»
-
Política
El Parlament pressiona perquè l'Estat publiqui les balances fiscals
-
Política
El PP exigeix a Sánchez demani perdó i convoqui eleccions després de la condemna al fiscal general
-
Política
La defensa de Pujol demana que no sigui jutjat a l'Audiència Nacional pel seu estat de salut
-
Política
El PSC es compromet a regular la compra especulativa d'habitatge
-
Política
Franco va morir el dia 19 de novembre i no el 20, segons dos metges que van tractar-lo
