El ministre de l'Interior, Jorge Fernández Díaz, ha aprofitat la seva compareixença al Congrés per la reunió amb Rodrigo Rato per retreure a Convergència Democràtica de Catalunya el procés independentista.
Ha estat en resposta a la intervenció del diputat, Feliu Guillaumes, quan el ministre li ha demanat que sigui més moderat alhora de titllar la trobada de barbaritat: "Estan al grup grup parlamentari que està i amb tot el que està fent a Catalunya, podria ser vostè més prudent i respectar la llei i l'estat de dret".
"Donar lliçons de respecte a la llei o de lluita contra la corrupció des del seu grup sona a broma pesada", ha assenyalat, i ha acabat demanat al diputat de Convergència que "demani als seus coreligionaris que tornin al sentit comú, al respecte de l'estat democràtic i de dret i a la separació de poders".
Fernández Díaz aprofita la compareixença per retreure el procés a CDC i per demanar que «tornin al sentit comú»
Política
El ministre de l'Interior ha donat explicacions al Congrés sobre la seva trobada amb Rodrigo Rato
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat creua els dits perquè la fragilitat de Sánchez no entorpeixi la reforma del finançament Bernat Surroca Albet
-
Societat El Govern replanteja l'oficina de la renda bàsica universal i en reubica el director Bernat Surroca Albet
-
Política El Govern admet que la xifra de migrants regularitzats a Catalunya superarà les previsions Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tribunal Suprem obre la porta a paralitzar la regularització extraordinària de migrants Redacció
-
Internacional El Tribunal Suprem rebutja l’intent de Trump d’acabar amb la ciutadania per naixement Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
14 d’agost de 2015 a
les 13:31
Et pot interessar
-
Política Ada Colau dona suport a Begoña Gómez: «No estàs sola»
-
Política
El cop i la resiliència
-
Política
Una plataforma d'agitació, el revulsiu de Xavier Vendrell per a l'independentisme
-
Política
Llum Rodríguez promet treballar amb independència al capdavant de la Sindicatura de Comptes
-
Política El Parlament farà un debat monogràfic sobre educació en l'últim ple del curs a petició de Junts
-
Política
El Govern demana «claredat i coherència» a Junts per l'acostament al PP
