El cap de llista del PPC a les eleccions al Congrés dels Diputats i ministre d'Interior en funcions, Jorge Fernández Díaz, ha titllat aquest dimarts d'"ofensa" l'acusació de conspirar amb el director de l'Oficina Antifrau, Daniel de Alfonso Laso, i ha demanat respecte per ell i per De Alonso. Amb aquestes paraules ha reaccionat Fernández Díaz a preguntes dels periodistes, després que s'ha donat a conèixer la notícia que una gravació presumptament enregistrada pel director de l'Oficina Antifrau revela una conversa entre ell i Fernández Díaz en què el membre del govern de Mariano Rajoy s'interessa per saber si hi ha temes que es puguin utilitzar en contra d'ERC i de CDC, segons ha revelat Público. "Parlar de gravacions no és una cosa seriosa, sobretot si alguna persona ha gravat que respongui ell", ha afegit.
Després d'un acte de campanya electoral de Sant Cugat del Vallès, en el qual no ha fet cap referència a la notícia, Fernández Díaz ha respost als periodistes que li han preguntat sobre aquesta qüestió i ha considerat d'"ofensa" l'acusació de conspirar. "Un respecte per ell i per mi també perquè dir una cosa així és massa greu", ha indicat.
La conversa s'hauria produït l'any 2014, i el director d'Antifrau li explica que s'investiguen algunes adjudicacions del govern tripartit a l'empresa de Ferrovial Cespa, on aleshores treballava el germà d'Oriol Junqueras, Roger Junqueras. Li diu, però, que és un tema fluix, i que n’hi ha un altre que afectaria el pare de Junqueras que intenta que l’investigui el Grup Planeta perquè no hi aparegui l’oficina.
Fernández Díaz veu una «ofensa» l'acusació de conspirar amb el director d'Antifrau
El ministre de l'Interior en funcions demana respecte per ell i per De Alfonso
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juny de 2016 a les 18:44
Et pot interessar
-
Política Albiol: «Molts llatinoamericans tenen costum de fer festes a la platja, però no és acceptable»
-
Política Mas es querella contra Fernández Díaz, Cospedal i l'empresa israeliana NSO per l'operació Catalunya i l'espionatge amb Pegasus
-
Política El Govern anuncia un primer paquet d'ajudes per combatre els aranzels de Trump
-
Política El Consorci per a la Normalització Lingüística defensa que hi ha «més interès que mai» en aprendre català
-
Política Sánchez acusa el PP d'utilitzar un «delicte» com la filtració dels WhatsApp per intentar tombar-lo
-
Política Pallach i Trias Fargas per interpretar el present