Free Catalonia dedica l'Agenda dels PPCC 2007 al món dels castellers

Publicat el 06 de setembre de 2007 a les 06:03
 
Si en d' altres anys servia per reivindicar a llengua catalana o la defensa de la terra, la música en català o les seleccions esportives, enguany vol mostrar el dinamisme del món casteller, tot recordant colles i castells: efemèrides, les actuacions més remarcades, els castells més històrics i les dades de les colles.
 
L'Agenda també inclou un important recull de les principals manifestacions culturals, festes majors i tradicions populars catalanes, i a més, per encara conèixer millor els Països Catalans, un llistat d'adreces d'interès de casals, bars, ateneus i associacions que lluiten per la promoció de la cultura catalana i per l'assoliment de les llibertats nacionals, i tres mapes dels Països Catalans per conèixer el  país.
 
L'Agenda dels Països Catalans, està editada per Freecatalonia.com, l'expressió de difondre la lluita portada a la pràctica. La guia de casals i bars del rotllo, les campanyes del 75è aniversari de la Constitució de l'Havana, del 70è aniversari de la Proclamació de l'Estat Català o la campanya "Free Catalonia- Catalunya Lliure", feta a l'estiu, juntament amb les nostres samarretes, les estelades, els clauers, els adhesius, la nostra pàgina web, i d'altres iniciatives i campanyes a través d'Internet,  són una mostra d'aquesta feina que té com a objectiu internacionalitzar el fet català i difondre l'independentisme.
 
El preu de venda al públic de l'agenda és de 9'50 euros, tot i que existeix un preu de descompte per a grans comandes.

Durant la diada de l'11 de setembre serà a tres punts de venda de Barcelona: el Fossar de les Moreres, el monument a Rafael de Casanovas i a la Mostra d'entitats- Gent de la Terra a l'Arc de Triomf.
 
Llista de llibreries on les podrà comprar a partir del 15 de setembre

> Barcelonès
Llibreria Ona (Barcelona-Barcelonés, Gran Via, 654)
Ass.Cultural Mai Morirem (Barcelona, Torrent de l'Olla,160)
Perutxo (L´Hospitalet, Josep Maria de Sagarra, 2)  
Capicua (Gràcia-Barcelona, c/Torrent de l'Olla,99)
Cat Guinardó (Guinardó - Barcelona, Pça del Guinardó, 13)
La ciutat invisible (antic Arran) (Sants – Barcelona, C/ Riego, 35)
L´Economista (Facultat d´econòmiques) (Barcelona - Avinguda Diagonal, 690)
El local (Barri Xino – Barcelona, c/ De La Cera, 1 bis)
Rocaguinarda Cooperativa Cultural (Guinardó – Barcelona, c/ Xiprer, 13)
Documenta
Taifa
> Catalunya Nord:
Llibreria Catalana (Perpinyà-Rosselló)
> Gironès
Maulets de Girona (Gironès)
Llibreria Les Voltes (Girona-Gironès, Pl. Vi, 2)
Llibreria 22 (Girona-Gironès, c/ Hortes, 22)
Partisano (Girona, Plaça del Oli,7)
Geli (Girona)              
La Llibreria (Girona, c/Ciutadans, 15)
> Illes Balears
Llibreria Quart Creixent(Palma, D'en Rubí,5)
> Maresme:
Llibreria Robafaves (Mataró -Maresme, c/ Nou, 9)
> Osona
Llibreria La Tralla(Vic, Riera 5)
Llibreria Sant Jordi (Tona - Osona)
> Vallès Oriental:
Llibreria Casa Blava (Mollet-Vallès Oriental, c/Fiveller, 9)
La Gralla (Granollers- Pça dels Cabrits, 5)
> Vallès Occidental
Quiosc Facultat de Lletres (Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra-Vallès Occidental)
Via Llibres (Terrassa- Vallès Occidental, Pgte. Bastard, 4)
Llibreria Cau ple de lletres (Terrassa-Vallès Occidental, c/ Cremat, 11)
Erc de Terrassa (Vallès Occidental)
> Centres Abacus al Principat
Barcelona (Hostafrancs, c/ Còrsega, c/ Ausias March)
Badalona
Santa Coloma de Gramanet
Cornellà
Sabadell
Vic
Girona
Lleida
Tarragona
Campus Nord Universitat Politècnica
Campus Bellaterra
Universitat Blanquerna