El ministre espanyol de Justícia, Alberto Ruiz Gallardón, també ha volgut dir la seva en la polèmica desfermada pel Partit Popular i Ciutadans per la celebració del simposi acad¡emic 'Espanya contra Catalunya' tot afirmant des dels passadissos del Congrés que sent una "profunda tristesa" per la possibilitat que hi hagi "algun ciutadà català" que es cregui "les mentides" que "s'estan dient" a la trobada acadèmica, tot i que aquesta no comença fins aquest dijous.
"Crec que hi ha una enorme irresponsabilitat per part dels qui, per aconseguir una finalitat política i partidària, el que estan fent és manipular els sentiments, tergiversar-los i buscar l'enfrontament entre espanyols", ha dit el ministre, que no ha volgut pronunciar-se sobre la qualifcació jurídica del simposi perquè això "li correspon al Ministeri Fiscal i als tribunals".
Gallardón se sent «trist» per si algú creu les «mentides» del simposi
El ministre considera que 'Espanya contra Catalunya' pretén "manipular els sentiments, tergiversar-los i buscar l'enfrontament entre espanyols"
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de desembre de 2013 a
les 18:05
Et pot interessar
-
Política
Una bandera espanyola gegant es trenca mentre uns militars intentaven hissar-la
-
Política
El Govern força que els migrants regularitzats per Sánchez hagin d'acreditar el català
-
Política
Més de 200 municipis ja s'han adherit al Pacte Nacional per la Llengua
-
Política
Esquerra Nacional
-
Política
ERC i el govern espanyol ultimen l'acord pel consorci d'inversions
-
Política
Illa elogia la nova seu del SEM a l'Hospitalet, «la joia de la corona» de l'estat del benestar català
