El regidor no adscrit de l'Ajuntament de Barcelona Gerard Ardanuy ha decidit deixar Demòcrates. Així ho ha comunicat a la direcció del partit, l'escissió d'Unió liderada per Antoni Castellà. En roda de premsa, Ardanuy ha explicat que ha pres aquesta decisió després de participar en el procés de primàries impulsat per Jordi Graupera.
El regidor va decidir no presentar-se a la segona volta perquè no va quedar primer, i ara es posa a disposició del guanyador, el mateix Graupera. Ardanuy ha anunciat que vol crear un nou "espai de reflexió política" sobre Barcelona i l'àrea metropolitana. A més, ha descartat implicar-se en la candidatura de l'entorn de Junts per Catalunya, on s'inclouria el Partit Demòcrata.
Ardanuy ha apuntat que vol que aquest nou espai treballi en els eixos que ja va impulsar en la seva campanya de primàries: l'educació, la qualitat ambiental, la mobilitat i la cultura. Així mateix, ha demanat aprofitar fins al final el mandat municipal al marge de la proximitat de les eleccions.
Gerard Ardanuy deixa Demòcrates i es posa a disposició de Graupera
Política
El regidor de l'Ajuntament de Barcelona vol crear un nou "espai de reflexió política"
- El regidor de Demòcrates Gerard Ardanuy, en una imatge d'arxiu | Europa Press -
- | Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de gener de 2019 a
les 14:03
Actualitzat el
08 de gener de 2019 a les
14:09
Et pot interessar
-
Política
Què ens espera
-
Política
Del Govern d’Illa
-
Política
Llistes del PSC a les eleccions espanyoles del 29-N: qui acompanya Jordi Hereu?
-
Política
Llistes de Junts a les eleccions espanyoles del 29-N: qui acompanya Míriam Nogueras?
-
Política
El sector social porta al Parlament una ILP per blindar la sanitat pública
-
Política Illa avisa Feijóo: «El català no es toca»
