"La reunió no va acabar tensa, que és el més important. Ara, qui es pensi que després d'una setmana en què no hi ha hagut unanimitat sobre com s'està portant el procès no hi ha moments de tensió és naïf, és un ingenu. Clar que hi va haver tensions". Aquesta ha estat l'explicació del líder d'ICV-EUiA, Joan Herrera, sobre la cimera de divendres a Palau.
En una entrevista al Via Lliure emesa aquest diumenge, Herrera ha advertit que que "en el moment que s'especula amb avançaments electorals, és obvi que l'escenari electoral contamina el procès”. “Qui pensi que en aquest debat no s'hi barregen càlculs electorals i elemens de tacticisme és un ingenu”, ha afegit Herrera.
En aquest sentit, el cap de files d'ICV ha assegurat que es va parlar "d’aquelles coses que teòricament no es poden fer i vam mirar d’aconseguir que caminin igualment". "Hem trobat fórmules per sortejar alguns dels obstacles que van apareixent”, ha conclòs.
Herrera reconeix «tensions» al front sobiranista
El líder ecosocialista assegura que pensar que tot va com una seda és "naïf"
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
05 d’octubre de 2014 a
les 18:34
Et pot interessar
-
Política
El reencontre amb la Catalunya «lleial»: Felip VI i l'establishment homenatgen Samaranch
-
Política
Topada entre Illa i el president gallec pel nou finançament: «Catalunya no demanarà permís»
-
Política
«Ni rastre de Josep Piqué»: el Cercle escolta Feijóo amb escepticisme
-
Política
ERC recula i evita la compareixença d'Illa al Parlament pels escàndols del PSOE
-
Política
Xoc frontal entre Feijóo i el Cercle: «Per què no es posa d’acord amb el PSOE?»
-
Política Junts, PP, Vox, CUP i Aliança presenten esmena a la totalitat als pressupostos
