El candidat de CDC a les eleccions del 26-J, Francesc Homs, ha demanat aquest dimarts la dimissió del ministre de l'Interior en funcions, Jorge Fernández Díaz, però també que es retiri de candidat del PPC. Homs també ha reclamat al Parlament que cessi el director de l'Oficina Antifrau de Catalunya, Daniel de Alfonso.
Després que hagi transcendit la gravació de converses entre els dos conspirant contra CDC i ERC, Homs ha parlat de "conspiració fúnebre" pròpia d'una "república bananera", i ha carregat especialment contra el ministre en funcions. Aquesta gravació, ha dit, "és l'expressió de qui és dèbil, de qui es pensa que mentint, fabricant mentides i difamant se'n sortirà, i els covards com Fernández Díaz no se'n sortiran mai".
Homs reclama que Fernández Díaz es retiri de candidat
El cap de llista de CDC parla de "conspiració fúnebre" pròpia d'una "república bananera" i titlla el ministre de "covard" | També reclama el cessament de De Alfonso
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juny de 2016 a les 19:08
Et pot interessar
-
Política
Catalunya dispara el PIB un 800% i la població un 35% des de l'entrada a la Unió Europea
-
Política
Els barons autonòmics tanquen el 2025 contra els «privilegis» del finançament singular
-
Política
Coses del gener (I)
-
Política
La Fiscalia demana anul·lar la condemna al fiscal general
-
Política
Sánchez: «El 2026 aquest govern continuarà deixant-se la pell per millorar la vida de la gent»
-
Política
Collboni situa com a prioritat de cara al 2026 «garantir» que els joves puguin quedar-se a viure a Barcelona
