El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, ha estès la mà a forces com Podem i Iniciativa per Catalunya-Verds perquè "les esquerres s'han d'anar unint i coordinant". Tot i admetre que ningú s'ha adreçat encara als socialistes, Iceta deixa clar que el PSC "disposat a parlar amb tothom".
En unes declaracions a bord del vaixell 'Arctic Sunrise" de Greenpeace, Iceta també s'ha referit al recurs al TC presentat pel govern espanyol contra el comissionat de la Transició Nacional, dient que es basa en un "argument feble" i que és un "episodi més de l'enfrontament" entre els governs català i espanyol el qual "no porta enlloc".
Iceta, disposat a «parlar amb tothom» perquè «les esquerres s'han d'anar unint»
Política
El líder del PSC troba que el govern espanyol es basa en un "argument feble" en el recurs al TC conra comissionat de la Transició Nacional
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de juny de 2015 a
les 10:03
Et pot interessar
-
Política
Pedro Sánchez, rebut amb insults i xiulades a la desfilada del 12 d'octubre a Madrid
-
Política Illa defensa que Catalunya «sempre hi serà per defensar l’Espanya plural»
-
Política
Maria del Mar Bonet dedica «Què volen aquesta gent» a Puigdemont a l’Olympia de París
-
Política
Alhora es presenta al 29-N amb l'ànim de «sabotejar Espanya»
-
Política
Habitatge i tropicalització
-
Política
Més per Mallorca i el PSOE pacten anar junts al Senat per disputar cinc escons al PP
