El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, ha presentat aquest dissabte la seva candidatura per encapçalar el PSC a les eleccions al Parlament de Catalunya del 27 de setembre.
Durant la seva compareixença davant del Consell Nacional del partit, ha lliurat una carta al president de l'Autoritat Electoral del PSC, Celestino Corbacho, per començar la recollida d'avals per a la seva candidatura, i alhora ha demanat canvis al partit abans del pròxim Congrés.
"D'aquí a quatre anys el PSC només hauria de presentar llistes ben arrelades al territori. Hem presentat algunes que no ho estaven, 128 per ser exactes", ha proposat.
Iceta es postula per liderar el PSC a les eleccions del 27-S
Política
Durant la seva compareixença al Consell Nacional del partit ha informat que comença la recollida d'avals
ARA A PORTADA
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
-
-
Política Els nens del procés tornen als carrers: «És el nostre moment, s'ha acabat el pessimisme» Lluís Girona Boffi | Bernat Castanyer Colomer
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
Publicat el
06 de juny de 2015 a
les 09:15
Et pot interessar
-
Política Collboni fa una crida a les grans ciutats a unir-se per l'habitatge assequible
-
Política
Junqueras reclama «l'aplicació efectiva» de l'amnistia en l'aniversari de les protestes a la seu d'Economia
-
Política
Organitzem l’optimisme per sortir a guanyar
-
Política
La direcció de Junts tanca la porta a pactar amb Aliança després de les municipals
-
Política
Sense ànima
-
Política
Feijóo ve de buit, però amb un pla per recuperar escons catalans
