L'expresident de la Generalitat de Catalunya Jordi Pujol ha estat citat a declarar com a imputat el 27 de gener per aclarir l'origen dels diners que ell mateix va confessar que tenia a l'exterior. Segons ha avançat TV3, també hauran de comparèixer als jutjats l'esposa de Pujol, Marta Ferrussola, i tres dels seus fills.
El jutge també demana que Liechtenstein, Andorra i Suïssa investiguin els possibles comptes opacs que la família Pujol puguin atresorar en cadascun d'aquests paradisos fiscals.
Jordi Pujol, citat a declarar el 27 de gener perquè aclareixi els seus comptes
Política
El jutge cita com a imputat l'expresident, Marta Ferrusola i tres dels seus fills | També demana que Liechtenstein, Andorra i Suïssa investiguin si tenen comptes a nom de la família Pujol
ARA A PORTADA
-
Societat Els Mossos als desnonaments: 713 dotacions d'antiavalots activades en cinc mesos David Cobo
-
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
Publicat el
16 de desembre de 2014 a
les 12:55
Et pot interessar
-
Política
Junqueras reclama «l'aplicació efectiva» de l'amnistia en l'aniversari de les protestes a la seu d'Economia
-
Política
Organitzem l’optimisme per sortir a guanyar
-
Política
Puigdemont, sobre el retorn: «Vull fer una immersió en la Catalunya d’avui»
-
Política
La direcció de Junts tanca la porta a pactar amb Aliança després de les municipals
-
Política
Sense ànima
-
Política
Feijóo ve de buit, però amb un pla per recuperar escons catalans
