La CUP-NCG ha anunciat que convocarà assemblees obertes parlamentàries per als propers dies 12, 13 i 14 de novembre. Les reunions territorials i sectorials serviran per abordar la qüestió dels pressupostos de la Generalitat pel 2022 amb la militància, i poder així decidir si la CUP presenta o no una esmena a la totalitat als comptes del Govern, i si segueix negociant amb l'executiu o dona per tancada aquesta via i hi vota en contra.
[noticiadiari]2/226646[/noticiadiari]
Les assemblees, que seran telemàtiques i presencials, tindran com a objectiu "debatre i analitzar la proposta de llei de pressupostos del Govern, la seva tramitació i l'acció política duta a terme per l'executiu des de l'inici de la legislatura", tal i com asseguren des de la CUP.
Les assemblees de la CUP decidiran si donar suport als pressupostos un cop el Govern ja els hagi aprovat, el proper dimarts. La intenció del Govern hauria estat enviar-los al Parlament amb l’aval ja dels anticapitalistes.
Si les assembles de la CUP decideixen no donar suport als números, continuarà la negociació de les esmenes. El PSC i els comuns ja s’han ofert a facilitar l'aprovació dels pressupostos si fallaven els anticapitalistes.
[noticiadiari]2/226654[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/226645[/noticiadiari]
La CUP convoca la militància per decidir si avala els pressupostos del Govern
Política
Els anticapitalistes celebraran assemblees territorials que serviran per a debatre i posicionar-se
- Tercera jornada del debat de política general -
- Gala Espín
ARA A PORTADA
-
Societat «He deixat d'anar al metge i a entrevistes de feina perquè no m'havia pogut dutxar» Marc Orts i Cussó
-
Política Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans? Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política L'UCE evoca Muriel Casals per recuperar la unitat: «L'independentisme era guapo» Bernat Castanyer Colomer
-
Cultura La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
07 de novembre de 2021 a
les 11:53
Et pot interessar
-
Política
Estira-i-arronsa entre PSOE i PP pels menors migrants a Ceuta sota la mirada d'Europa
-
Política
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
-
Política
La diplomàcia aeroportuària d'Illa s'encalla a Tòquio
-
Política El Govern agilitza l'atenció ciutadana per «apropar» els serveis públics
-
Política
Junts torna a reclamar les competències d’immigració: «Quan a Ceuta s’esternuda, Catalunya es constipa»
-
Política
Dos anys de president Illa
