Luis Bárcenas va entrar ahir a la presó de Soto del Real després de la sentència del cas Gürtel. Abans, però, era habitual de les pistes d'esquí de Baqueira. Precisament allà l'extresorer del PP va recollir un autoestopista, en David, que ha explicat aquesta curiosa història al programa Islàndia de Rac1. "Estava parlant per telèfon, entro al cotxe i dic: 'Hosti, el Bárcenas!'. Va ser una sorpresa bastant gran i vam començar a parlar sobre què havíem fet aquell dia", explica.
Va ser un trajecte molt curt i no van parlar de res relacionat amb Gürtel. "En aquell moment em va semblar una persona bastant pròxima, que em va ajudar en aquell moment, que li agradava la muntanya i la neu. Em va semblar una persona amb qui compartia coses", relata en David. Bárcenas està condemnat a 33 anys de presó i des d'ahir és a Soto del Real després que el jutge de l'Audiència Nacional en decretés l'ingrés immediat.
La curiosa història d'un autoestopista que va ser carregat per Bárcenas
Li va passar al David i ho ha explicat al programa "Islàndia" de Rac1
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de maig de 2018 a
les 19:57
Et pot interessar
-
Política
L'assessora de Begoña Gómez entrega el passaport al jutge Peinado un dia abans del termini
-
Política
La batalla de Barcelona queda definida: qui és qui en les municipals?
-
Política
Maniobra de Zapatero per intentar anul·lar la seva imputació al cas Plus Ultra
-
Política
Joan Capdevila, exdiputat d’ERC, nou conseller dels Mercats i la Competència
-
Política
La Flama del Canigó arriba al Parlament entre reivindicacions de la llengua
-
Política
«Qui la fa, la paga, es digui Ábalos o Ayuso»: la Moncloa busca el xoc amb el PP davant l’ofensiva judicial
