Unió de Pagesos preveu un tancament patronal per a aquest dimecres i ha suspès totes les activitats, coincidint amb l'aturada de país convocada per les diverses entitats agrupades a la Taula per la Democràcia, entre les quals ANC i Òmnium Cultural. Aquesta aturada coincideix en el temps amb la convocatòria de vaga general efectuada pel sindicat Intersindical-CSC, com ja va passar el 3 d'octubre.
Així, Unió de Pagesos fa seva la crida de la Taula per la Democràcia i anima la societat a participar a les concentracions en defensa de les institucions catalanes i per exigir la llibertat dels càrrecs electes catalans i els representants de les organitzacions civils empresonats.
Està previst que hi hagi tractorades en algunes de les concentracions i accions previstes.
La pagesia s'atura aquest dimecres
Unió de Pagesos se suma a l'aturada de país convocada per ANC i Òmnium, que es fa el mateix dia que la Intersindical-CSC ha convocat la vaga general
ARA A PORTADA
-
Una cimera secreta Sánchez-Junqueras a la Moncloa tampoc desbloqueja els pressupostos d'Illa Ferran Casas i Manresa
-
«Rufián demana aplicar ciència, però ara hem de dir que hi som i després ja veurem la fórmula» Bernat Surroca Albet
-
-
L'Estat pretén que l'acreditació del català dels migrants regularitzats sigui mèrit i no exigència Lluís Girona Boffi
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
07 de novembre de 2017 a
les 18:26
Et pot interessar
-
Política
Sánchez Llibre a Illa: «Filocomunista»
-
Política
L'ANC posa en marxa una campanya per captar nous socis i crida a «mobilitzar-se quan no és fàcil»
-
Política
Ayuso vol portar als tribunals que els migrants regularitzats hagin d'acreditar el català
-
Política
Illa es compromet a impulsar «iniciatives parlamentàries» per a l'IRPF per moure ERC cap als pressupostos
-
Política
El Govern obre la porta a les concessions per construir carreteres, estacions de l’L9 i electrolineres
-
Política
L’esquerra a l’esquerra del PSOE i bla, bla, bla
