Unió de Pagesos preveu un tancament patronal per a aquest dimecres i ha suspès totes les activitats, coincidint amb l'aturada de país convocada per les diverses entitats agrupades a la Taula per la Democràcia, entre les quals ANC i Òmnium Cultural. Aquesta aturada coincideix en el temps amb la convocatòria de vaga general efectuada pel sindicat Intersindical-CSC, com ja va passar el 3 d'octubre.
Així, Unió de Pagesos fa seva la crida de la Taula per la Democràcia i anima la societat a participar a les concentracions en defensa de les institucions catalanes i per exigir la llibertat dels càrrecs electes catalans i els representants de les organitzacions civils empresonats.
Està previst que hi hagi tractorades en algunes de les concentracions i accions previstes.
La pagesia s'atura aquest dimecres
Unió de Pagesos se suma a l'aturada de país convocada per ANC i Òmnium, que es fa el mateix dia que la Intersindical-CSC ha convocat la vaga general
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de novembre de 2017 a les 18:26
Et pot interessar
-
Política
La llei contra la multireincidència avança amb l'aval de PP, PSOE i Junts
-
Política
El «coratge» de la Transició davant l'autocràcia que ve
-
Política
Nova web de la Generalitat: aquests són els principals canvis al portal del Govern
-
Política
Dimiteix el president de la Diputació de Lugo (PSOE) per denúncies d'assetjament sexual
-
Política
Ábalos demana al Congrés que li permeti votar telemàticament des de la presó
-
Política
El PP «salva» Pedro Sánchez d'haver-se de posicionar sobre el dret a decidir de Catalunya
