L'operació d'aquest dimarts contra la família Pujol Ferrusola ha inclòs registres a la casa de l'empresari i vicepresident segon del Barça, Carles Vilarrubí, que estaria presumptament implicat en una trama de finançament il·lícit. A més, a Madrid també es registra la seu de l'empresa Isolux i la casa de Luis del Sol.
Agents de la policia espanyola han escorcollat tres dels set fills de l'expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, Jordi, Pere i Josep.
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’octubre de 2015 a les 08:19
Et pot interessar
-
Política El líder del PP a Barcelona Daniel Sirera denuncia un robatori d'objectes de la seva moto a Sant Antoni
-
Política L’arribada de nou nunci del Papa delata les tensions entre la Moncloa i l’Església espanyola
-
Política El Govern reconeix que l’arribada de PP i Vox a la Moncloa «faria perillar els acords»
-
Política El futur incert dels pressupostos d'Illa
-
Política Illa se'n va «al setembre»: l'oposició suspèn el primer any del president a Palau
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»