El ple de la Seu d'Urgell ha aprovat aquest dilluns la retirada de les plaques que portin el nom de Jordi Pujol. La proposta ha estat avalada pel plenari a instàncies del Compromís per la Seu (liderat pel socialista Òscar Ordeig), formació que ha presentat la proposta amb l'argument que els "càrrecs electes tenen l'obligació de donar exemple en la gestió pública", un extrem que els membres de la formació creuen que no s'ha donat en el cas de l'expresident convergent.
Ordeig creu que la capital de l'Alt Urgell ha de deixar de rendir honor a Pujol després que ell mateix decidís renunciar-hi un cop feta la confessió sobre els diners que havia tingut en comptes de fora de Catalunya. D'aquesta manera, els tres rètols que es van instal·lar al seu dia en inauguracions i que porten el nom de Jordi Pujol, la de l'alberg municipal, la dels Mossos d'Esquadra i la del Poliesportiu, seran retirats en els propers dies després que s'hagi elaborat un informe.
La proposta ha estat votada a favor per tots els partits excepte el PDECat, que s'ha abstingut.
La Seu d'Urgell retirarà les plaques amb el nom de Jordi Pujol
Política
La proposta de Compromís per la Seu ha tirat endavant en el plenari d'aquest dilluns amb tots els partits a favor excepte el PDECat, que s'ha abstingut
ARA A PORTADA
-
Societat Els Mossos als desnonaments: 713 dotacions d'antiavalots activades en cinc mesos David Cobo
-
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo promet fronteres més dures i recuperar el «prestigi del passaport» per pescar vots a Catalunya Bernat Surroca Albet
-
Política L'última palanca de Conde-Pumpido per no ajornar més del compte l'amnistia Bernat Surroca Albet
Publicat el
13 de juny de 2017 a
les 05:54
Et pot interessar
-
Política
Junqueras reclama «l'aplicació efectiva» de l'amnistia en l'aniversari de les protestes a la seu d'Economia
-
Política
Organitzem l’optimisme per sortir a guanyar
-
Política
Puigdemont, sobre el retorn: «Vull fer una immersió en la Catalunya d’avui»
-
Política
La direcció de Junts tanca la porta a pactar amb Aliança després de les municipals
-
Política
Sense ànima
-
Política
Feijóo ve de buit, però amb un pla per recuperar escons catalans
