La xarxa es mofa de dues grans pífies a l'autobús de campanya de C's a Galícia

Posar al revés la franja que hi ha a la bandera gallega i un error ortogràfic, plasmats al costat del vehicle

Publicat el 12 de setembre de 2016 a les 15:25

Una imatge de l'autobús de campanya de C's a Galícia Foto: @Cascarelo


Cristina Losada és la candidata de C's a la Xunta de Galícia per a les eleccions que se celebraran aquest mateix 25 de setembre. Aquest cap de setmana va publicar una imatge de l'autobús de campanya amb què recorre la geografia gallega a les xarxes socials. Però dos greus errors descansen sobre el potent taronja del partit presidit per Albert Rivera.

El primer, al logo que utilitzen. En aquest hi apareixen les banderes espanyola, europea i gallega. Fins aquí tot correcte. Si no fos perquè la franja blava que la travessa està al revés. De baix a l'esquerra puja fins a dalt a la dreta i no de baix a la dreta fins a dalt a l'esquerra, que és com hauria de ser.

L'altra pífia es troba recollida en el lema de la campanya. "No nos conformemos, Galicia merécese máis" hauria de posar-hi "Galicia merece máis". L'allau de crítiques a Twitter va provocar que Cristina Losada esborrés la imatge i en pengés una altra, conjuntament amb Albert Rivera, en la que, amb les seves figures, amagaven aquest error ortogràfic en un pla tancat.

El mateix Albert Rivera va ser preguntat, en el seu passeig amb la candidata per Ourense, sobre aquests dos errors. Ell va expulsar-se les culpes apuntant que no sap gallec i que aquesta és una qüestió que ha portat l'equip de campanya del seu partit.