L'Acampada Jove del 2019, que se celebra aquest cap de setmana a Montblanc, reivindicarà les figures de Carme Forcadell i Dolors Bassa. L'expresidenta del Parlament i l'exconsellera de Treball, Afers Socials i Famílies es troben empresonades a Mas d'Enric i a Puig de les Basses i esperen la sentència del Tribunal Suprem després de quatre mesos de judici. Els responsables de l'Acampada volen centrar en Forcadell i Bassa la part reivindicativa del festival en tant que "espai de llibertat i feminisme".
En aquests termes s'han expressat a través d'un comunicat, en el qual també assenyalen que l'acte central comptarà amb la presència del president del Parlament, Roger Torrent, la diputada Raquel Sans, el portaveu de Jovent Republicà, Pau Morales, la regidora de Manacor Carme Gomila i també l'alcalde de Montblanc, Pep Andreu.
El vicepresident Pere Aragonès també participarà del festival, al qual assistirà l'eurodiputada i dona de Raül Romeva, Diana Riba. El lema d'aquesta edició de l'esdeveniment és "Canviem la història", en referència a la lluita antifeixista.
L'Acampada Jove reivindicarà les figures de Forcadell i Bassa
Les preses polítiques centraran la part reivindicativa de l'esdeveniment, que comptarà amb els principals dirigents d'ERC entre els ponents
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de juliol de 2019 a les 19:15
Et pot interessar
-
Política Gonzalo Boye, advocat de Puigdemont: «És bo que no se sàpiga si PP i Junts negocien»
-
Política El PP confirma que Ana Millán, número tres del partit a Madrid, no és llicenciada en Polítiques
-
Política Niubó obre la porta a reduir més les ràtios als centres d'alta complexitat
-
Política Postprocés, any 1: així ha estat l'aterratge de Salvador Illa a la Generalitat
-
Política Illa dona per fet que el PSOE garantirà l’ordinalitat en el nou finançament
-
Política El front d'esquerres de Rufián: l'eina per frenar la dreta o amagar el conflicte territorial