L'Acampada Jove del 2019, que se celebra aquest cap de setmana a Montblanc, reivindicarà les figures de Carme Forcadell i Dolors Bassa. L'expresidenta del Parlament i l'exconsellera de Treball, Afers Socials i Famílies es troben empresonades a Mas d'Enric i a Puig de les Basses i esperen la sentència del Tribunal Suprem després de quatre mesos de judici. Els responsables de l'Acampada volen centrar en Forcadell i Bassa la part reivindicativa del festival en tant que "espai de llibertat i feminisme".
En aquests termes s'han expressat a través d'un comunicat, en el qual també assenyalen que l'acte central comptarà amb la presència del president del Parlament, Roger Torrent, la diputada Raquel Sans, el portaveu de Jovent Republicà, Pau Morales, la regidora de Manacor Carme Gomila i també l'alcalde de Montblanc, Pep Andreu.
El vicepresident Pere Aragonès també participarà del festival, al qual assistirà l'eurodiputada i dona de Raül Romeva, Diana Riba. El lema d'aquesta edició de l'esdeveniment és "Canviem la història", en referència a la lluita antifeixista.
L'Acampada Jove reivindicarà les figures de Forcadell i Bassa
Les preses polítiques centraran la part reivindicativa de l'esdeveniment, que comptarà amb els principals dirigents d'ERC entre els ponents
ARA A PORTADA
-
Sánchez proposa la progressista Teresa Peramato com a nova fiscal general de l’Estat Marc Orts i Cussó
-
Jordi Pujol serà jutjat a l'Audiència Nacional en contra del criteri de tots els metges Bernat Surroca Albet
-
-
-
Jordi Pujol, el llegat (III): ambició familiar a l'ombra del pare Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 16 de juliol de 2019 a les 19:15
Et pot interessar
-
Política
És una enquesta, sí, però té pistes i veritat
-
Política
Governar Catalunya: trenta anys sense premi a les urnes
-
Política
Sense pietat amb Jordi Pujol
-
Política
El pla director de l'ampliació del Prat admet que caldrà una «profund anàlisi de les repercussions» ambientals
-
Política
Junts veu intencionalitat política en l'últim CEO: «Hi ha una Operació Enquesta»
-
Política
Cinc històries del CEO
