L'Acampada Jove del 2019, que se celebra aquest cap de setmana a Montblanc, reivindicarà les figures de Carme Forcadell i Dolors Bassa. L'expresidenta del Parlament i l'exconsellera de Treball, Afers Socials i Famílies es troben empresonades a Mas d'Enric i a Puig de les Basses i esperen la sentència del Tribunal Suprem després de quatre mesos de judici. Els responsables de l'Acampada volen centrar en Forcadell i Bassa la part reivindicativa del festival en tant que "espai de llibertat i feminisme".
En aquests termes s'han expressat a través d'un comunicat, en el qual també assenyalen que l'acte central comptarà amb la presència del president del Parlament, Roger Torrent, la diputada Raquel Sans, el portaveu de Jovent Republicà, Pau Morales, la regidora de Manacor Carme Gomila i també l'alcalde de Montblanc, Pep Andreu.
El vicepresident Pere Aragonès també participarà del festival, al qual assistirà l'eurodiputada i dona de Raül Romeva, Diana Riba. El lema d'aquesta edició de l'esdeveniment és "Canviem la història", en referència a la lluita antifeixista.
L'Acampada Jove reivindicarà les figures de Forcadell i Bassa
Política
Les preses polítiques centraran la part reivindicativa de l'esdeveniment, que comptarà amb els principals dirigents d'ERC entre els ponents
ARA A PORTADA
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Política Comín ja és a Madrid per recollir l'acta d'eurodiputat abans de l'acte de retorn a Catalunya Neus Climent / Agències
-
Televisió Pedro Sánchez accepta la invitació de «La Revuelta»: Broncano l'entrevista aquest dijous Victor Rodrigo
-
Publicat el
16 de juliol de 2019 a
les 19:15
Et pot interessar
-
Política
CHA i Front Ampli Aragó no es presentaran al Congrés per Terol per evitar «dispersió de vot»
-
Política
Bentornat, conseller Puig
-
Política
Sant Vicenç dels Horts rep a Junqueras i Romeva després de l'amnistia
-
Política
Illa furga en els dubtes de PP i Vox amb les pensions: «El sistema funciona, no peta res»
-
Política Sánchez respon als insults de Milei: «Sí, soc 'zurdo' i molt orgullós»
-
Política
Albiol contra la memòria
