L'històric Jacint Borràs, un dels fundadores de CDC i pare de la consellera de Governació, es quedarà al capdavant del partit, que es mantindrà viu a nivell jurídic tot i que políticament es deixarà tot el pes a la nova formació que naixerà en el congrés fundacional que té lloc aquest cap de setmana a Barcelona. Acompanyaran a Borràs Carles del Pozo, com a responsable de finances, i Roser Olóndriz, defensora del militant. Aquesta ha estat l'única candidatura que s'ha presentat. Començaran la seva tasca a partir del 23 de juliol, quan s'escullin els càrrecs del nou partit. Carles del Pozo va ser detingut en el marc de l'operació Petrum quan era secretari del patronat de la CatDem.
Aquesta és una de les qüestions que s'han tractat durant el XVIII congrés de CDC, on també s'ha fet el tradicional informe de gestió a càrrec del coordinador de Règim Intern, Francesc Sànchez, i el president convergent, Artur Mas, que ha reivindicat els 40 anys de feina feta per un partit que ara queda en segon pla.
L'històric Jacint Borràs es quedarà al capdavant de CDC quan neixi el nou partit
Política
L'acompanyaran Carles del Pozo i Roser Olóndriz
ARA A PORTADA
-
Política El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política El PP es desmarca de Vox i anirà a la Comissió Sectorial d'Infància per tractar la situació dels menors a Ceuta ACN
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
08 de juliol de 2016 a
les 18:19
Et pot interessar
-
Política
«Avançar» de bracet d'Aliança
-
Política
Un jutjat de Madrid investiga la compra de l’àtic de luxe del govern d’Ayuso
-
Política
Les cues de palla a Ceuta
-
Política
Deixar el país enrere
-
Política
El Marroc reclama a Espanya el retorn dels menors no acompanyats que hi ha a l'Estat
-
Política
Amplíssima majoria del PP i Vox al Congrés, segons una enquesta de «El Español»
