L'últim esforç de Catalunya Sí que es Pot, a la Farga de l'Hospitalet

La candidatura aplega unes 3.500 persones a l'acte de tancament de campanya | Jaume Balagueró i Vicky Peña, entre les personalitats que es deixen veure a la prèvia del míting de la coalició d'esquerres

Publicat el 25 de setembre de 2015 a les 17:34
La coalició Catalunya Sí que es Pot ha escollit la Farga de l'Hospitalet de Llobregat per tancar la campanya. Un hora abans de l' inici de l'acte una cua de simpatitzants recorria tota l'illa de l'edifici. A més de polítics s'hi ha pogut veure cares conegudes com el director de cinema Jaume Balagueró i l'actriu Vicky Peña, filla de Montserrat Carulla.

A més de Balagueró i Peña, alguns membres del govern municipal de Barcelona han acudit al tancament de Campanya de la candidatura. Són noms com el de Gerardo Pisarello, Jaume Asens, Xavi Domènech, Raimundo Viejo o Janet Sanz. Unes 3.500 persones es concentren a la Farga. Per tant, la resposta a la crida de Catalunya Sí que es Pot és una mica més gran que la del PSC però molt inferior a les 9.000 que va congregar Junts pel Sí el cap de setmana passat.

Vicky Peña ha dirigit unes paraules al públic a l'inici de l'acte. Ha estat rebuda amb crits d'"el pueblo unido jamás será vencido". "Des de la pluralitat i l'experiència a peu de carrer, Catalunya sí que es pot serà una candidatura indispensable per contra-restar els partits de la guerra de banderes, altres formacions que al meu entendre tenen una mirada massa enterbolida per l'emoció", ha dit.
 

La campanya del 27-S, en directe a NacióDigital

Totes les notícies de Catalunya Sí que es Pot de les eleccions del 27-S

Totes les notícies de les eleccions al Parlament 2015 27-S

Enquestòmetre: tots els sondejos de les eleccions del 27-S

Mapa interactiu: quins municipis han visitat els set caps de llista?

Enquesta: què votaràs el 27-S?

La porra del 27-S: reparteix els 135 diputats del Parlament

Gràfic interactiu: totes les llistes del 27-S per demarcacions

Totes les fotos de la campanya de les eleccions del 27-S